تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 3800
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


 

توليد جديدترين LCD هفتاد اينچي جهت مصارف تجاري توسط شارپ

sharp pn-e702.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

lesance BTO GSN721GW

شرکت Lesance در کشور ژاپن سازنده لپ تاپ های سفارشی است که از بهترین کیفیت و جدیدترین قطعات در لپ تاپ های خود استفاده می کند. جدیدترین محصول Lesance به ادعای خود، یک جایگزین مناسب برای سیستم های دسکتاپ های قدرتمند خواهد بود و هدف از ساخت آن، فراهم آوردن یک لپ تاپ سریع و قدرتمند است. لپ تاپ از سری Type-GX‌بوده و مجهز به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GT 630M است. صفحه نمایش 17 اینچی آن از وضوح تصویر 1080*1920 پشتیبانی می کند و در کنار حافظه گرافیکی 1 گیگابایتی از نوع GDDR3 به همراه 144 هسته پردازشی CUDA، یک گزینه مناسب برای گیمرها نیز خواهد بود. پردازنده Type-GX، مدل چهار هسته ای Core i7-2670QM با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز همراه با 6 مگابایت حافظه نهان است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم DDR3 با فرکانس 1333 (دو ماژول 4 گیگابایتی) قدرت لازم برای پردازش را تامین خواهد کرد. درایو سالید 120 گیگابایتی Intel 510، بلوری رام، شبکه بیسیم b/g/n، کارت شبکه گیگابیتی و پورتهای USB 3.0 از دیگر امکانات لپ تاپ BTO GSN721GW هستند. این محصول همراه با ویندوز 7 نسخه 64 بیتی Home Premium با وزن 2.99 کیلوگرم، به قیمت 1320 دلار به فروش خواهد رسید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ارايه سيم‌كارت به تمام دانش آموزان در سال آینده

هشتاد و یکمین شماره مجله تلفن همراه از موبایل دارشدن دانش آموزان ازسال آینده خبر داد و اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش و شرکت ارتباطات سیار ایران با امضای تفاهمنامه ای به منظور استفاده از فناوری های نوین ارتباطی توافق کرده اند که برای سال تحصیلی آینده 12 میلیون سیمکارت ویژه دانش آموزان توزیع کنند.
به گزارش موبنا این شماره از مجله تلفن همراه با انتشاراین مطلب اعلام کرده که قرار است این نوع سیمکارت از سال آینده به تدریج در نظام آموزشی کشور استفاده شود.
همچنین مجله تلفن همراه در این شماره خود از پوشش سراسری تالیا درنوروز سال 91 در کشورخبر داد و اعلام کرده با توافق مدیریت شرکت تعاونی اسلامی مجتمع رفسنجان با مدیریت شرکت معظم مبین، قرار است تالیا با تغییرات چشمگیری در خدمات رسانی و گسترش پوشش این شبکه، طی هفته های آینده مواجه شود.
درهمین حال خدمات اول پشتیبان 45 میلیون ایرانی، معرفی چند گوشی ساده با امکانات خوب، شباهت استیو جابز و حافظ و کالای چینی، به نام ایرانی از دیگر مطالب مندرج در این شماره مجله تلفن همراه است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

   اينترنت 20 مگابيتي با حضور اپراتور چهارم

 

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/prtwr4.jpeg

 

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد