تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 3430
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


آزرا جای خالی بین سدان متوسط سوناتا و لوکس‌ترین مدل این شرکت یعنی جنسیس را پر می‌کند. کارخانه هیوندای نسل جدید این مدل را با عنوان گرندیور وارد ایران کرده، گرندیور با دو نوع موتور ۳لیتری و ۲.۴ لیتری به بازار عرضه شد که مدل سه لیتری آن که هم اکنون وارد ایران شده است، قادر به تولید ۲۵۰اسب بخار قدرت میباشد و مدل ضعیف تر آن ۱۸۰ اسب بخار نیرو تولید میکند.


 

گرندیور از نظر ظاهری و داخلی دچار تحول کاملی گشته و به نظر میاد که از سال ۲۰۱۱ به بعد کمپانی هیوندای به جهتی روی گردانده تا بتوان اصالت کره ای بودن خود را همانند سایر کمپانی های بزرگ دنیا مثل تویوتا، بنز و ... حفظ کنه، از این رو، از مدل ۲۰۱۱ به بعد شاهد بودیم که طراحی بدنه خودروهای هیوندای ماهیچه ای تر شد و از تولیدات سال ۲۰۱۲ به بعد، خطوط تیز و شکسته به ظاهر خودرو وجه تمایزی القا کرد، به طوری که در زمان حضور سوناتا ۲۰۱۱، شاهد این بودیم که سوناتا از تمامی خودروهای موجود در آن زمان کاملا متمایز بود و بیشتر از هر خودروی دیگری، بیننده رو سمت خودش جذب مینمود، پیرو سیاست تازه شروع شده هیوندای، سری جدید آزرا هم همانگونه که ذکر شد، دارای خطوط تیز و شکسته بوده و این خطوط حتی روی چراغ ها هم اثر بخش بوده اند، اما این تغییر کمی بیش از حد از طرح سوناتا تقلید شده بود که شاید در نگاه اول احساس کنید که با یک سوناتا ۲۰۱۱ رو به رو هستید! اما با نگاهی دقیق تر خواهید یافت،گرندیور، ماهیچه ای تر شده و همچنین فاصله دو محور از هم بیشتر گردیده و این باعث شده تا ظاهر گرندیور، یک ظاهر نازک نارنجی مثل سوناتا تکراری نباشد.

پیشرانه استفاده شده روی مدل های وارداتی شرکت آسان موتور، همانگونه که گفته شد، ۳لیتری با توان تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت میباشد که از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار است و با بهره گیری از گیرباکس پیشرفته ۶سرعته، از این رو احتمال میرود که مصرف سوخت پایینی داشته باشه!

در نمای ظاهری خودرو، به چراغ کوچک LED که به صورت نواری در نمای خودرو به چشم میخورد، و رینگ 18 اینچی و سایر موارد میتوان اشاره کرد که رینگ ۱۷ اینچی هم برای این مدل قابل سفارش میباشد.
در بخش امکانات رفاهی گرندیور باید به، ماساژور صندلی راننده، گرمکن فرمان و صندلی برای همه ی چهارسرنشین، پرده های آفتابگیر جانبی سرنشینان عقب ، دریچه های کولر جداگانه برای سرنشینان عقب، با قاب فیبر کربن، سقف پانوراما و در بخش امکانات ایمنی میتوان به اضافه شدن ایربگ محافظ زانوی راننده که جمعا گرندیور دارای ۱۳ایربگ میباشد و همچنین کروز کنترل هوشمند به طوری که در هنگام نزدیک شدن به خودروی جلویی به از برخورد شما با اتومبیل دیگر جلوگیری میکند و ... اشاره کرد.

قیمت گرندیور در تاریخ ۸آذر ۷۸میلیون تومان از سمت نمایندگی هیوندای اعلام شده است

با تشکر از شرکت آسان موتور کرمان-نمایندگی دلیلی که امکان گرفتن این گزارش رو فراهم کردن و با تشکر از آقای نیما رفعت نامی که با توضیحاتشون نونستیم این متن رو برای شما آماده کنیم و در پایان تشکر میکنم از دوست خوبم سورج رکن آبادی که زحمت عکس گرفتن از گرندیور رو کشید.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

این فیس لیفت مرسدس بنز C63 که بدنه ی طلایی رنگ آن از جنس کربن است آخرین کار روسیه است.این روکش توسط شرکت Re-Styling انجام شده است.این فیس لیفت با یک چهره ی تهاجمی تر عرضه میشود و دارای کاپوت آلومینیومی , جلو پنجره ی مشبک , چراغ جلو های متفاوت با لامپ های LED , سپر عقب جدید با دیفیوزر مشکی رنگ اضافه شده و رینگ های 18 اینچی آلیاژی است. در داخل هم داشبورد جدید و متفاوت و تریم از جنس آلومینیوم تیره مشاهده میشود.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS رودستر , ایواکی آخرین خودرویی است که هامان از آن رونمایی کرده است.این پکیج شامل رینگ های 22 اینچی , افزایش کارایی و بهبود تریم داخلی است.این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. قطعات آئرودینامیکی شامل یک اسپویلر دو تکه ی جلو , باله های کناری و پهن کردن خودرو به اندازه ی 70 میلی متر در محور جلو و 80 میلی متر در محور عقب است.یک ست سیستم دوقلو از جنس فولاد ضد زنگ نیز اضافه شده است.

در بخش کارایی ( Performance ) تغییرات عبارتند از سیستم اگزوز , فیلتر هوای اسپرت و بهینه سازی سیستم ECU.برای این خودرو سه موتور قابل سفارش هستند:2.2 لیتری TDU و 2.2 لیتری ED4 با 31 اسب بخار و 65 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 271 اسب بخار قدرت و 405 نیوتن متر گشتاور.و موتور 2.2 لیتری Si4 با 38 اسب بخار و 55 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 278 اسب بخار و 395 نیوتن متر گشتاور.
رینگ های 22 اینچی یک تکه ی این مدل Anniversary Evo و Anniversary Evo Black line نام دارند.رینگ ها و تایر ها در جلو و عقب به ترتیب 10.5Jx22 اینچی و 295/30ZR22 هستند.یکی دیگر از رینگ های این ایواکی رینگ های سه تکه به نام Edition Race Anodized است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS AMG اینبار نوبت SLS AMG رودستر بود که به دست تیونر معروف یعنی هامان دستخوش تغییرات شود. این تغییرات شامل قطعات جدید آئرودینامیکی , افزایش کارایی , سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ , رینگ های 21 اینچی سبک و بهبود تریم داخلی میشود.

قسمتی از افزایش قدرت مربوط به سیستم اگزوز جدید ذکر شده و فیلتر هوای جدید است.اجزای جدید به دقت و با کمک نقشه ی جدید برای سیستم الکترونیک موتور نصب میشوند.قدرت این مدل به 636 اسب بخار و گشتاور آن به 580 نیوتن متر در دور موتور 4.850 رسیده است.شتاب اولیه 3.6 ثانیه و سقف سرعت 320 کیلومتر بر ساعت است.
سپر های جدید جایگزین شده دارای دریچه های ورود هوای بزرگتر و LED های جدیدی هستند که این دریچه های ورود هوای جدید موجب میشوند که هوای تازه ی بیشتری به موتور برسد.
موتور بر زیر درب کاپوت جدید که از جنس کربن است سوار شده است.بال عقب موجب شده که این رودستر 60 میلی متر پهن تر و 70 میلی متر طویل تر بشود.رکاب های کناری نمای طویل تر و کم ارتفاع تری به SLS رودستر میدهند و سپر عقب به همراه دیفیوزر جدید موجب افزایش گردش هوا در زیر اتومبیل میشود.
هامان یک ست رینگ یکپارچه به نام Unique Forged Anodized برای این خودرو در نظر گرفته که همان طور که در بالا ذکر شد 21 اینچی هستند.رینگ و لاستیک ها در جلو به ترتیب 9Jx21 اینچی و 245/30 ZR21 و در عقب به ترتیب 12.5Jx21 اینچی و 345/25 ZR21 هستند.همچنین ارتفاع نیز 30 میلی متر کاهش یافته است.

در نمای داخل از چرم و جیر فوق العاده استفاده شده و علاوه بر این در درب ها و کنسول از فیبر کربن قرمز استفاده شده است.پدال های جدید آلومینیومی شرایط بهتری را برای پای راننده محیا میکنند اما چیزی که در داخل توجه زیادی را به خود جلب میکند فرمان جدید است که از نو طراحی شده است.

 

منبع: Maxspeet

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

کیت جدید لوما دیزاین برای پورشه 911 کاررا S مدل 2013 هم‌اکنون آماده شده؛ این خودرو که کمپانی از آن با نام CLR9 S یاد می‌کند هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. این تیونر کاری به کار مشخصات فنی نداشته و همه تلاش خود را بر روی تغییرات ظاهری خودرو متمرکز نموده است.

رینگ‌های 20 اینچی نقره‌ای/مشکی رنگ آلومینیومی فورچ‌کاری شده ساخت خود تیونر بوده؛ این رینگ‌ها از نوع Lumma GS/R بوده که در جلو 9.4 کیلوگرمی و در عقب 11.4 کیلوگرمی هستند. تایرها نیز در جلو 245 و در عقب 305 میلی‌متری خواهند بود.

لوما همچنین از چهار خروجی اگزوز جدید به قطر 90mm بهره‌گرفته است. این سراگزوزها را همچون سایر اجزای کیت بدنه خودرو، می‌توان به صورت مجزا نیز سفارش داد.

درون کابین علاوه بر اجزای آلومینیومی که در پدال‌ها و دستگیره درب‌ها و تزیین ادوات کنسول بکار رفته است، همه تودوزی‌ها نیز تغییر یافته و جای آنها را چرم‌های قرمز رنگ به همراه چرم‌های مشکی رنگ آلکانترا گرفته که در پوشش داشبورد، روکش فرمان، کنسول مرکزی، سقف و تریم درب‌ها بصورت گسترده بکار رفته است.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

G-Power از برنامه ی خود برای BMW M5 F10M رونمایی کرد. با 80 اسب بخار اضافه این خودرو به قدرت 640 اسب بخار رسیده و 777 نیوتن متر نیز حداکثر گشتاور این خودرو است که در دور موتور 1.500 به دست می آید.با ایت تفاسیر صفر تا صد این خودرو فقط 3.9 ثانیه طول میکشد و حداکثر سرعت نیز به صورت الکتریکی روی 315 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.اما متاسفاه G-Power این خودرو را در نمایشگاه ژنو امسال ارائه نمیکند.
G-Power علاوهبر دستکاری سیستم ECU سیستم کاهش دهنده ی صدا نیز برای این خودرو نصب کرده است.علاوه بر این سیستم تعلیق جدید ( GM5-RS ) و سیستم ترمز سرامیکی نیز از دیگر تغییرات محسوب میشود. این BMW بر روی رینگ های 21 اینچی forged Silverstone RS که تولید G-Power است سوار شده است.اما نسخه ی سفیدی که در تصاویر ملاحظه میکنید دارای رینگ های Silverstone Clubsport است که آن ها هم توسط G-Power ساخته شده است.

برای دیدن عکس ادامه مطلب

 

ترجمه و گردآوری: FPS

 

منبع:مکس اسپرت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز صبح تیزری از لامبورگینی جدید به نام Unica پخش شد که در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد.و اکنون تعدادی عکس از Lamborghini Avetador J توسط وبسایت Autoforum پخش شده است.این تصاویر یک نسخه ی اسپیدستر از آونتادور را نشان میدهد که شباهت هایی به "لامبورگینی کانسپت S" که در سال 2005 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد دارد.عکسی ازنمای جلوی خودرو در دست نیست اما به نظر میرسد دو بالچه ی کوچک در جلوی راننده و مسافر قرار داشته باشد.داخل خودرو نیز به سختی تغییر یافته است و سپر جلو و عقب جدید و همچنین بال عقب نیز نصب شده اند. از این مدل فقط یک دستگاه ساخته میشود و به فروش گذاشته میشود ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست و به نظر میرسد این خودرو را برای امور خیریه به حراج گذاشته اند. یکی از این دو مدل ( Unica یا Aventador J ) در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهند آمد. http://www.irfreeup.com/di-55AW.jpghttp://www.irfreeup.com/di-LK1W.jpg


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز انتظار ها به پایان رسیدو بالاخره جایگزین فراری 599 رونمایی شد! این مدل که قوی ترین فراری تاریخ است به طور رسمی در نمایشگاه ژنو (GENEVA) رونمایی خواهد شد .این ماشین از یک موتور V12 6262cc با زاویه 65 درجه قدرت میگیرد که توانایی تولید 740 CV دارد و گشتاور تولیدی 690 نیوتون متر است که 80 درصد ان از 2500rpm در دسترس است و دور موتور در 8700rpm محدود شده است ...

برای مشاهده عکس به دامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

این تصاویر توسط عکاسان سایت teamspeed به صورت جاسوسی در شمال کشور سوئد گرفته شده است که آورنتادور رودستر را در حال تست بر روی برف نشان میدهد.Lamborghini LP700-4 Aventador Roadster آماده است تا در نمایشگاه ژنو سال 2012 که هفته آینده در 5 مارچ برگزار خواهد شد رونمایی شود. چیز زیادی در باره این خودرو مشخص نیست اما انتظار میرود که این مدل هم مانند مدل مورسیه لاگو باشد.اگر با دقت به عکس ها نگاه کنید خط های روی سقف را خواهید دید.سقف همان سقف قبلی است اما کابین به طور کلی تغییر کرده است. باید تا هفته آینده و افتتاح نمایشگاه ژنو صبر کرد تا دید این گاو جدید ایتالیایی چگونه است.

 

                              برای دیدن عکــــــــــــــــــــــــــــــسها به ادامه مطلب مراجعه کنین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت تیونینگ بلژیکی Expression Motorsport در تیونینگ خودرو های مرسدس بنز تخصص دارد.اخیرا آن های پکیجی ظاهری برای سه خودرو 2012 ML63 , کلاس E کوپه و کانورتیبل و SLK جدید ارائه کرده اند.این کیت های جدید با دریچه های بزرگ جلو و منافذ روی درب موتور به خنک شوندگی موتور کمک میکنند و اسپویلر فیبر کربنی جلو هم به چهره ی خشونت آمیز این خودرو ها می افزاید.سپر جلو همچنین LED های مخصوص روز و مه شکن هم دریافت کرده اند. سایز رینگ های در کلاس ML بیست و دو اینچ و در کلاس E و SLK بیست اینچ است. دیفیوزر فیبر کربنی عقب نیز با سر اگزوز های دوقلو ترکیب شده است

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

عدد 666 برای شما نماد چه چیزی است؟! اگر در شیطانی‌بودن این عدد هنوز هم تردیدی دارید تنها کافی است پشت فرمان این مک‌لارن قراربگیرید تا یک روز به یادماندنی را با نیروهای اهریمنی تجربه کنید!

تیونر «ویلز.اند.مور» تنها با برنامه‌ریزی مجدد ECU و تغییر سیستم اگزوز خودرو، از دل پیشرانه 3.8 لیتری V8 مک‌لارن MP4 بیش از 666 اسب‌بخار قدرت و 640 نیوتن‌متر گشتاور بیرون کشید؛ یعنی 66 واحد افزایش در قدرت و 40 واحد نیز افزایش در گشتاور. البته اگر این میزان قدرت شما را راضی نمی‌کند، تیونر پکیج 800 اسبی دیگری نیز که با تغییر توربوهای دوگانه استاندارد خودرو همراه بوده، برای شما درنظر گرفته است.

کاهش 25 میلی‌متری ارتفاع تعلیق، رینگ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب که به ترتیب با تایرهای 245 میلی‌متری و 325 میلی‌متری از نوع کانتیننتال Sport Contact 5P پوشانده شده و همچنین نقش بستن نواری مشکی رنگ با حاشیه‌های قرمز بر روی خودرو که نام تیونر آلمانی خودرو بر آن حک شده از دیگر تغییرات اعمال شده در این سوپراسپرت اهریمنی است.

ناگفته نماند که عبارت Toxique Evil را می‌توان به زهر شیطان و یا بصورت دقیق‌تر، مسموم شده بدست شیطان معنی نمود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت لند روور در نمایشگاه 2012 از رنج روور ایواکی کانورتیبل رونمایی خواهد کرد.این خودرو میتواند به عنوان نخستین SUV کامورتیبل را به خود اختصاص دهد. بدیهی است که در صورت ساخت این خودرو با مشخصات ایواکی سابق به بازار خواهد آمد.یهنی با دو حالت تک و دو دفرانسیل و با دو نوع موتور 2.0 لیتری I4 با قدرت 240 اسب بخار و موتور دیزلی 2.2 لیتری I4 با قدرت 150 اسب بخار.مهندسین شرکت لند روور میگویند که استفاده از این سقف متحرک فقط حدود 75 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه خواهد کرد. لند روور در حال حاضر 50.000 ایواکی ساخته و سفارش 60.000 عدد دیگر را هم دریافت کرده است

 

اینم یه عکس جاسوسی در لندن

 

ترجمه و گردآوری: FPS


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

dell_xps_13

کمپانی سازنده تجهیزات همراه Dell، اولترابوک 13 اینچی خود را از سری XPS را تولید کرده است. این محصول از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Core i5-2467M و پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Core i7-2637M بهره می برد و دارای چهار گیگابایت حافظه رم DDR3، پردازنده مجتمع اینتل HD 3000، سالید دیسک 128 یا 256 گیگابایتی است. صفحه نمایش 13 اینچی اولترا بوک دل از حداکثر وضوح تصویر 768*1366 از نوع edge-to-edge با نور پس زمینه LED پشتیبانی می کند. دو اسپیکر 1.5 وات، شبکه بی سیم WiFi، پورت شبکه گیگابیتی، بلوتوث نسخه 3.0، پورتهای USB 2.0 و USB 3.0، یک خروجی تصویری mini DisplayPort و باتری شش سلولی غیر قابل تعویض با حداکثر زمان فعالیت 8 ساعت و 53 دقیقه از دیگر امکانات XPS 13 است. قیمت اولترابوک دل از 999 دلار برای تجهیزات و سخت افزار پایه آغاز می شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

 

فناوری PureView نوکیا چیست؟

نوکیا در اسمارت فون 808 از یک فناوری انحصاری برای ثبت تصاویر در رزولوشن بالا و با کیفیتی استثنایی بهره می برد. همانطور که می دانید نوکیا 808 به یک سنسور 41 مگاپیکسلی Carl Zeiss مجهز است و برای ثبت تصاویر در چنین رزولوشنی، نیاز به یک فناوری برای ثبت دقیق و با جزییات بیشتر عکس نیاز است. از این رو نوکیا فناوری PureView را تدارک دیده است که همان طور که از نامش پیداست، سبب ثبت تصاویری طبیعی خواهد شد. این فناوری تمامی پیکسلها را پردازش کرده و زوم لنز را در کیفیت عکاسی مختلف کنترل می کند تا حتی در زوم بالا نیز با مشکل نمایش پیکسل های تصویر مواجه نشوید و در نتیجه با تصاویری خارق العاده مواجه خواهید شد. فناوری PureView نتیجه تلاش مهندسین ارشد نوکیا در سالهای اخیر است که اکنون به نتیجه رسیده و در 808 مورد استفاده قرار گرفته است.

 

close-up-captured-with-nokia-808-pureview

حتما به ادامه مطلب برین

ادامه مطلب


دوشنبه هشتم اسفند ماه امسال روزی بود که شرکت ماتریس (نماینده رسمی محصولات MSI در ایران) از ورود کارت‌های گرافیک HD 7970 و HD 7950 به ایران خبر دادند. هر دو مدلی که قرار است به زودی در پشت ویترین مغازه‌ها قرار گیرد طبق نمونه استاندارد معرفی شده توسط AMD، ساخته شده‌اند و در آینده نیز شاهد عرضه مدل‌های با طراحی مخصوص MSI (سری Lightning) خواهیم بود. خروجی های تصویری این کارت گرافیک نیز همانند نمونه استاندارد شامل یک خروجی DVI، دو خروجی mini DisplayPort و یک خروجی HDMI میشود(با امکان پشتیبانی از Eyefinity). برق مورد نیاز کارت گرافیک توسط یک اتصال شش پین و یک اتصال هشت پین تامین شده و برای استفاده از آن نیز به یک منبع تغذیه 500 واتی نیاز است.

 

مراسم معرفی این سری از کارت‌های گرافیک در دفتر مرکزی شرکت ماتریس و با حضور جمعی از خبرنگاران، مسئولان فنی و تیم اورکلاک شرکت ماتریس صورت گرفت. برای نمایش عملی کارایی کارت گرافیک HD 7970 که در سالن کنفرانس دیده می‌شد نیز سیستمی شامل مادربورد Big Bang Xpower II به همراه پردازنده Intel Core i7 3930K (اورکلاک شده تا فرکانس 4500 مگاهرتز) و هشت گیگابایت حافظه DDR3-1866 (به صورت چهار کاناله) در نظر گرفته شده بود.

توان مصرفی کم، استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت کارت‌های گرافیک MSI و استفاده از فناوری ساخت 28 نانومتری در ساخت ترانزیستورهای پردازنده گرافیکی باعث شده تا خنک کننده استاندارد نصب شده بر روی آن بتواند در زمان اورکلاک به سادگی از پس دفع گرمای کارت گرافیک بر آید. تیم اورکلاک ماتریس نیز توانست با افزایش ولتاژ پردازنده گرافیکی (حدود 0.05 ولت) فرکانس هسته گرافیکی را به 1250 مگاهرتز برسانند (فرکانس موثر حافظه روی 6000 مگاهرتز تنظیم شده است). در نهایت تمامی این عوامل در کنار یکدیگر توانستند امتیاز 10262 را در تست Performance نرم افزار 3D Mark 11 کسب نمایند.

همچنین بعد از این کنفرانس فرصتی پیدا کردیم تا یک تست نیز خودمان بر روی این سیستم اجرای کنیم و ما هم به سراغ بازی Metro 2033 رفتیم. با فعال سازی تمامی گزینه‌های گرافیکی (به جز PhysX و DOF) این کارت‌گرافیک توانست حداکثر 124.27 فریم در ثانیه و متوسط 45.5 فریم در ثانیه را کسب نماید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:کارت گرافیک ام اس آی ماتریس MSI VGA Graphic Card HD 7970 HD 7950 اورکلاک AMD , توسط P.B

 

 

گوشی nokia 808 با دوربین 41 مگاپیکلسی 

 

امروز در کنفرانس نوکیا محصولی توسط این شرکت معرفی شد که اولین بازخورد آن صدای تشویق بلند خبرنگاران و حضار بود. چیزی که امروز نوکیا در نمایشگاه MWC 2012 ارائه کرد گوشی با نام Nokia 808 Pure view بود که به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین 41 مگاپیکسلی قرار است مدتی دیگر وارد بازار شود. تعجب کردید بله نوکیا این گوشی را با یک سنسور 41 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد کرد. به گفته مدیران این شرکت میزان تراکم پیکسل ها در دوربین این محصول به حدی است که در صورت زوم کردن تصویر شما با پدیده پیکسل شدن تصویر روبه رو نخواهد شد.

 


ادامه مطلب


pqi_air_drive

 

کمپانی PQI یکی از اعضای گروه FoxLink، در نمایشگاه CES 2012 یک دستگاه WiFi با قابلیت ارتباط با سرویس Cloud را معرفی کرده بود. این محصول به نام PQI Air هم اکنون به صورت عمومی و رسمی معرفی شده است. PQI Air با استفاده از وزن سبک 55 گرمی و قابلیت WiFi یک گزینه مناسب برای دسترسی به اطلاعات توسط اسمارت فون، تبلت و هر نوع محصولی که حافظه ای محدود دارند، خواهد بود. ضخامت 8 میلیمتری و قابلیت نصب کارت حافظه SDHC تا ظرفیت 32 گیگابایت با امکان Plug and Play از دیگر امکانات Air است. همچنین قابلیت اتصال همزمان با 5 دستگاه و باتری داخلی با زمان فعالیت حداکثر 5 ساعت محدودیت حمل و نقل و ارتباطی برای آن نخواهد داشت. می توانید کابل آن را در کنار بدنه جاسازی کرده و با خود حمل کنید. پشتیبانی کامل از سیستم عاملهای اندروید و IOS نیز نکته مثبت دیگری برای Air خواهد بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

dk-kp95cc

 

شارپ اعلام كرد كه از ابتداي آوريل 2012 سيستم‌هاي صوتي حرفه‌اي چندکاره‌اي را وارد خط توليد محصولات خود خواهد كرد كه به Sound Bar معروف بوده و در حقيقت يك همراه صوتي ايده‌آل جهت سيستم‌هاي خانگي به حساب مي آيند. اين محصولات در اشكال و مدل‌هاي مختلف و براي هر نوع چيدمان عمودي، افقي و يا نصب بر روي ديوار مناسب بوده و صدايي استثنايي را در كنار ظاهري زيبا و ساده به نمايش مي‌گذارند. از جمله اين توليدات HT-SL75 است كه داراي Speaker Bar بوده و مي تواند به تلويزيون هاي AQUOS در دو سايز 60 و 70 اينچ بصورت افقي يا عمودي متصل شود. اين محصول ورودي HDMI® داشته و ساب‌ووفرهاي آن خروجي صوتي 100وات را براي ارائه يك صداي مطلوب نهايي پشتيباني مي‌كنند. سيستم‌هاي صوتي طبقه‌اي نيز از جمله توليدات ديگر شارپ هستند كه جهت ايجاد نوعي يكپارچگي عملكرد صوتي به شكل حرفه اي طراحي شده اند و داراي جايگاهي اختصاصي براي قرارگيري آیفون و آیپد مي باشند. به عنوان مثال در انواع مدل‌هاي سريXL-HF  علاوه بر اين جايگاه ها، قابليت پخش انواع فرمت هاي موسيقي وجود داشته، اسپيكرها ارتقا يافته و سيستم مي تواند به اينترنت متصل شود. همچنين اتصال پلير پورتابل آن از طريق يك ورودي صوتي 3.5 ميليمتري صورت مي گيرد و خروجي صوتي ساب‌ووفر برابر 100 وات است.

sharp_cd_dh950p

 

در سريDK-K  كه ميكروسيستم هاي صوتي باريك با خروجي صداي 50 وات هستند نيز، جايگاه هاي قرارگيري آيفون و آيپاد وجود داشته و آيپد هم از طريق USB به آن متصل مي‌شود. اين سيستم هاي طبقه اي، با WMA سازگار بوده و خروجي هدفون دارند و از طريق WiFi مي‌توانند دريافت و پخش موسيقي را انجام دهند. همچنين لازم به يادآوري است كه Mini Component هاي حرفه اي ساخته شده در اين شركت نيز كليه فرمت هاي CD-R/RW, MP3 ,WMA را پخش كرده و چنجر جابجايي 5 سي دي را دارا مي باشند. ساب‌ووفرهاي اين محصولات جداگانه بوده و خروجي صوتي شان به 350 وات مي رسد .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

 

در نشست خبری که به منظور معرفی پارس سامتل نماینده جدید سامسونگ در هتل هما برگزار شد، جناب آقای پارک مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس در ایران با خیر مقدم از حضور خبرنگاران در این نشست، خبر از رتبه اول سهم تلفن های هوشمند سامسونگ در بازار ایران داده و سپس به معرفی پارس سامتل به عنوان نماینده رسمی گوشی های این شرکت پرداختند.

 



ادامه مطلب


 

در نشست خبری که به منظور معرفی پارس سامتل نماینده جدید سامسونگ در هتل هما برگزار شد، جناب آقای پارک مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس در ایران با خیر مقدم از حضور خبرنگاران در این نشست، خبر از رتبه اول سهم تلفن های هوشمند سامسونگ در بازار ایران داده و سپس به معرفی پارس سامتل به عنوان نماینده رسمی گوشی های این شرکت پرداختند.

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

hp_mini_110

 

 

اچ پی نت بوک 10.1 اینچی خود را مجهز به پردازنده های نسل سوم اتم وارد بازار های جهانی کرد. نت بوک mini 210 از پی از صفحه نمایش 10.1 اینچی با نور پس زمینه LED و وضوح تصویر 768*1366    پیکسل بهره می برد. پردازنده مورد استفاده از دو مدل N2600 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه رم و پردازنده N2800 با فرکانس 1.83 گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه رم است. دیگر امکانات مینی 210 شامل اسپیکرهای Beats، شبکه بی سیم WiFi، پورت شبکه گیگابیتی، هارد دیسک 500 گیگابایتی، وب کم، کارتخوان حافظه و باتری شش سلولی اشاره کرد. مینی 210 در پنج رنگ جذاب و به قیمت 299.99 دلار وارد بازار شده است.

 منبع:


ادامه مطلب


buffalo usb hubbuffalo usb hub

کمپانی بوفالو، USB HUB جدید خود را در رنگهای متنوع و زیبا معرفی کرد. بوفالو BSH4U17 از رابط USB 2.0 بهره می برد و دارای 4 خروجی USB است. این محصول از ابعادی کوچک و باریک برخوردار و در رنگهای مشکی پیانو، سفید صدفی، بنفش براق و نیلی تولید خواهد شد. ابعاد BSH4U17 به ترتیب 93 (عرض)، 38.5 (عمق) و 14 (ضخامت) میلیمتر و وزن آن 40 گرم است. قیمت این محصول 21 دلار تعیین گردیده است که با توجه به رابط USB 2.0 به نسبت گران است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

nokia poll sms

 

مسیریابی با نقشه‌های نوکیا هنگام رانندگی بیشترین تعداد کاربران ایرانی را به خود جذب کرده و بیشترین کاربرد را دارد.

نقشه‌های نوکیا در حال حاضر15 شهر ایران را پوشش می‌دهند،البته تعداد آنها در آینده بیشتر هم خواهد شد.هدف خبرنامه نوکیا از ایجاد چنین نظرسنجی این بود که با کمکآن از میزان کاربردی بودن و جذابیتامکانات نقشه‌های نوکیا اطلاع پیدا کند. خبرنامه نوکیا در شماره آذر و دی، مسابقه پیام کوتاه خود را در غالب یک نظرسنجی در مورد نقشه‌های نوکیا برگزار کرد.تمام کسانی که از سراسر ایران دراین نظرسنجی شرکت و یکی از گزینه‌های انتخابی سوال را به شماره پیام کوتاه ارسال کردند، در این مسابقه شرکت داده‌ شدند. نتایج این نظرسنجی نشان داد که اگرچه، 26 درصد از کاربران از نقشه‌های نوکیا استفاده نمی‌کنند (گزینه 4)، اما حدود نیمی از آنها (43 درصد)قابلیت مسیریابی هنگام رانندگی (گزینه 2) را به کار می‌گیرند. تعدادی از کاربران نیز که 21 درصد (گزینه 1) از این جمعیت آماری را تشکیل می‌دهند، فهرست مکان‌های موردعلاقه خود را روی نقشه می‌بینید و اطلاعاتی که می‌خواهند را از این طریق پیدا می‌کنند؛ اطلاعاتی نظیر پیدا کردن فهرست بیمارستان‌ها، مراکز دیدنی، مراکز خرید و تجاری، موزه‌‎ها، رستوران‌ها و غیره و 10 درصد کاربران از مسیریابی هنگام پیاده‌روی (گزینه 3) نقشه‌های نوکیا استفاده می‌کنند. در ضمن از میان شرکت‌کنندگانسه نفر به عنوان برنده انتخاب شدهو ۳ گوشی نوکیا N9 سفید (هنگام عرضه رسمی در بازار ایران)به آنها اهدا می‌شود.(اسامی آنها در بلاگ نوکیا Goftogoo.nokia.ir قابل دسترس است). نسخه چاپی خبرنامه نوکیا را می‌توان از فروشگاه‌های موبایل و نسخه دیجیتال آن را به صورت آنلاین از سایت فارسی نوکیا یا newsletter.nokia.irدانلود کرد. نقشه‎های نوکیا با امکانات مسیریابی برای رانندگی به همراه راهنمایی‌ صوتی و مسیریابی برای عابران پیاده، ارائه اطلاعات در مورد اماکن تاریخی و دیدنی و همین‌طور جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه کاربران از چیزهایی است که در طول سفرهای درون‌شهری یا کاری و تفریحی برون‌شهری مخصوصا در سفرهای چند روزه عید به‌کار آید.



ادامه مطلب