تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 3424
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


عشق منه بروووووووووووووووووووووووو تو ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, توسط P.B

 

 

به این سایت سر بزنین جالبه...

http://khandehbazaar.rozblog.com/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, توسط P.B

با توجه به اهداف بلند مدت مکلارن برای تبدیل شدن به محبوب ترین تولید کننده ی سوپر اسپرت در جهان ، این خودروساز بریتانیایی در حال برنامه ریزی برای تولید سومین مدل در حال تولید خود است؛مدلی که با کد P13 شناخته می شود.

 

 

 

این خودرو قرار است نقش خودروی ارزان قیمت مکلارن را در بازار ایفا کند و در قدرت و قیمت یک کلاس پایین تر از MP4-12C خواهد بود.علاوه بر این ، مکلارن قصد دارد این مدل را به کاربردی ترین سوپر اسپرت تا به امروز تبدیل کند.این مکلارن دارای دو درب ، موتور میانی و معماری ای به سبک MP4-12C و P1 خواهد بود.با هدف تولید 2000 تا 2500 عدد سالانه ، P13 به در دسترس ترین سوپر اسپرت خواهد شد و رقیب مستقیم مدل های بالای 911 خواهد بود.در نتیجه ، به نظر می رسد که قیمت P13 در بازار آمریکا کمتر از 200,000 دلار باشد.مکلارن اعلام کرده است که در طراحی این مدل از مدل تازه معرفی شده ی P1 بهره خواهد برد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط P.B

سلام من اومدم با خبرای ماشینیم...این کنکور (بووووووووووق)!!! ولش کن خُب بریم پی خبرمون!!!

ادامه مطلب خواهشاً


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط P.B

پسر برو تو ادامه مطلب ببین چی گذاشتم!!!!


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, توسط P.B

جگوار جزییات جدید را در باره مدل فوق العاده C-X75 منتشر کرد...

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

 سال گذشته و در پنجمین سالگرد تولید سوپر اسپرت R8 یک ویدیو از مدل جدید این خودرو منتشر شد و اکنون اولین تصاویر از آئودی R8 فیس لیفت در اکانت توئیتر این شرکت منتشر شد.

 

.........


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

 بخش M کمپانی BMW در سال 1972 میلادی تاسیس شد که تهاجم کمپانی BMW را به بخش خودرو های اسپرت نشان می داد.حال به معرفی 15 خودرو برتر ساخت این زیرمجموعه BMW....


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

 شرکت خودروسازی چری چین در نظر دارد یکی از جدید ترین محصولات خود با نام E5 را وارد بازار ایران کند. این خودرو سدان در کلاس C خواهد بود و با گیربکس اتوماتیک CVT در بازار ایران عرضه خواهد شد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

 Bentley Continental Flying Spur توسط عکاسان شکار شد.

 

 

این خودرو در نمایشگاه ژنو یا پاریس آینده معرفی خواهد شد و دارای پیشرانه ای شبیه به کانتیننتال GT جدید خواهد بود.یعنی موتور تویین توربو چارجر V8 و W12 که با سیستم انتقال قدرت 8 سرعته در هم آمیخته اند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

شما از آلفا رومئو توقع یک سوپر خودروی V8 مثل 8C Competizione یا موتور 4 توربو برای 4C آینده را دارید.اما آخرین پکیج تولیدی این خودرو ساز میلانی 8 سیلندر ندارد , 6 سیلندر هم ندارد حتی 4 سیلندر هم ندارد > بلکه فقط 2 سیلندر دارد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 30 تير 1391برچسب:, توسط P.B

منصوری در نمایشگاه ژنو از اولین پروژه خود بر لامبورگینی که مدل اونتادور بود، پرده بردازی کرد. اکنون منصوری قصد دارد کیت جدیدی را برای اونتادور با نام Carbonaldo یا الماس سیاه درتعداد محدود 6 دستگاه عرضه کند. پس اگر دنبال الماس سیاه منصوری هستید باید عجله کنید…

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 30 تير 1391برچسب:, توسط P.B

شرکت تیونینگ Wald International بیشترین کیت های بدنه ی خود را Black Bison ( گاومیش سیاه ) مینامد.این شرکت سدان های زیادی از جمله اینفینیتی G37 , مرسدس بنز CLS و BMW سری 5 را تیون کرده است اما این بار به سراغ رولز رویس گوست ( Rolls-Royce Ghost ) رفته و آن را دستخوش تغییراتی قرار داده است به به طوری که کسانی مانند صاحب یک کازینو در لاس وگاس از آن خوششان بیاید.

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 30 تير 1391برچسب:, توسط P.B

عرضه خودروهاي جديد در ايران همواره با حاشيه روبه‌رو بوده است. از داستان پرفراز و نشيب تندر90 گرفته تا گرفتاري‌هاي تيبا همه و همه نشان‌دهنده پتانسيل بالاي جامعه مبني برحاشيه‌‌سازي براي اين خودروهاست. و اكنون همين حاشيه‌ها براي رانا به عنوان دومين محصول ملي ايران‌خودرو به‌وجود آمده است.

 

 

 

شايد دليل اصلي ايجاد چنين مسائلي عرضه كم خودروهاي جديد توليد داخل به بازار باشد. اين‌كه خودروسازان ما تاكنون به طور متوسط هرچند سال يك‌باراقدام به عرضه خودروهاي جديد - ملي يا مونتاژي - مي‌كنند، به طور ناخواسته بازار داخلي را تشنه و در نتيجه مستعد بروز چنين مسائلي مي‌كند. آن هم بازاري كه با وجود تعرفه‌هاي سنگين وارداتي براي خودرو، تنوع خودروهاي موجود در آن چندان بالا نيست و مردم به ديدن محصولات جديد و روز خودروسازان جهاني در خيابان‌ها عادت كمتري دارند.
و اما خودرو رانا

دومين محصول ملي ايران خودرو كه يك بار در سال 1387 رونمايي شده بود، سرانجام پس از كش و قوس‌هاي فراوان قرار شده كه از پائيز امسال مهمان خيابان‌ها شود. اين خودرو كه دليل تاخير چهار ساله عرضه آن به صرفه‌نداشتن اقتصادي توليد ربط داده شده، سرانجام خط توليد انبوه آن در ماه خرداد افتتاح و پيش‌فروش تعدادي از آنها آغاز شد، ولي همان طور كه پيش‌بيني مي‌شد ظرفيت پيش فروش آن در همان روزهاي ابتدايي تكميل شد و بسياري از كساني كه قصد پيش خريد اين محصول را داشتند، از آن بازماندند. طبق اعلام، اين خودرو قرار است در محدوده قيمتي 15 ميليون تومان وارد بازار شود و مبلغ درنظر گرفته شده براي پيش‌فروش آن نيز 10 ميليون تومان بود. اين‌كه آيا اين خودرو بتواند با همان قيمت 15 ميليون وارد بازار شود و به سرنوشت تندر90 و تيبا دچار نشود، موضوع اين بحث نيست؛ نكته اينجاست كه در فاصله كمتر از يك ماه از پيش‌فروش آن، در حال حاضر برگه‌هاي پيش‌فروش 10ميليون توماني اين خودرو در بازار با 3.5 تا 4 ميليون تومان گران‌تر خريد و فروش مي‌شود.
به نظر مي‌رسد دلالان خودرو دست به كار شده‌ و زمينه سودجويي براي خود و امثال خود را فراهم كرده‌اند. دليل تكميل ظرفيت پيش از موعد هم مشخص شد. خودرويي كه قرار بود با قيمتي كمتر از پژو206 عرضه شود، در حال حاضر اسير باندبازي عده‌اي دلال شده و قيمت‌ آن در بازار توسط همين افراد در حال تعيين شده است. پر واضح است كه ادامه اين وضعيت، زمينه را براي افزايش قيمت اين خودرو با اختلاف چند ميليون توماني در بازار فراهم مي‌كند.

چاره كار چيست؟

ناگفته پيداست كه براي مقابله با شرايط به‌وجود آمده تنها راه ممكن افزايش عرضه است. شركت ايران خودرو براي جلوگيري از ادامه اين وضعيت بايد اقدام به پيش‌فروش دوباره اين خودرو كرده تا به تقاضاي موجود در بازار پاسخ داده و مانع از سودجويي عده‌اي دلال شود. مسوولان مرتبط بايد هرچه سريع‌تر دست به كار شده و مانع از ادامه اين روند شوند.
به طور يقين اگر از همين حالا تدابيري براي اين موضوع انديشيده نشود، قيمت 15 ميليون توماني براي اين خودرو در بازار بيشتر چيزي شبيه به رويا خواهد بود.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B

مدیرعامل شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد که ظرف 2.5 سال آینده از سمت خود استعفا خواهد کرد.

 

 

کارلوس گون اعلام کرد که تا پایان برنامه پنج ساله اقتصادی نیسان در این شرکت نخواهد ماند. او تاکید کرده که حداکثر تا نیمه نخست اجرای این برنامه در نیسان باقی خواهد ماند.
در همین حال سخنگوی نیسان نیز خبر داد که این شرکت در حال آماده کردن خود برای استعفای آقای گون است.
کارلوس گون از زمانی که مدیریت نیسان را بر عهده گرفت این خودروساز ورشکسته ژاپنی را به یکی از قوی ترین خودروسازان ژاپن و جهان تبدیل کرده است. به گزارش بلومبرگ، در همین حال سخنگوی ژاپن تاکید کرد که استعفای احتمالی گون تاثیری بر فعالیتهای این شرکت نخواهد گذاشت چرا که شرکتهای ژاپنی به صورت علمی اداره شده و متکی به یک فرد نیستند


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B

شرکت AMG به مناسبت چهل و پنجمین سال فعالیت در زمینه ی تیونینگ خودرو های مرسدس بنز یک مدل ویژه به نام " Mercedes-Benz SL65 AMG 45th Anniversary Edition " تولید میکند و این مدل فقط بر روی 45 خودرو نصب خواهد شد و شامل تغییرات ظاهری , قسمت های فیبر کربنی در داخل و خارج و تریم داخلی جدید است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B

قرار دادن یک موتور هشت سیلندر فراری 458 ایتالیا درون کوچکترین مدل ساخت فیات، کاری بود که توسط لاتزارینی دیزاین انجام شد. این موتور 4.5 لیتری تیون شده می تواند 563 اسب بخار نیرو تولید کند.

 

 

 

این در حالیست که فیات 500 استاندارد با موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر خود تنها 101 اسب بخار قدرت دارد. تغییرات در لاتزارینی 550 ایتالیا به تغییر موتور ختم نمی شود. زیرا مکان موتور و دیفرانسیل از جلو به عقب منتقل شده اند. شاسی برای نصب موتور جدید کاملا تقویت شده و البته دیگر جایی برای سرنشینان عقب باقی نمانده است.

ظاهر خودرو هم با تغییر در سپرها و هواکش بزرگ سپر جلو و نصب هواکش روی سقف و گلگیرهای پهن برای جای دادن چرخهای بزرگ و اسپویلر و باله بزرگ عقب از جنس فیبر کربن و اگزوزهای مربعی شکل بزرگ و استفاده از قطعات کربنی و کرومی تغییر یافته است.درحالیکه یک فیات 500 استاندارد تنها 15 هزار دلار قیمت دارد، برای خرید این اسباب بازی باید 550 هزار دلار به لاتزارینی پرداخت نمود. در این صورت باید به سلامت عقل خریدار هم شک کرد!

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1386برچسب:, توسط P.B
مونتاژ قسمت جلوی بدنه فیبر کربنی

لامبورگینی یکی از معتبر ترین شرکت های اتوموبیل سازی در دنیا است. این شرکت اتوموبیل سازی در سال 1963 تاسیس شد و از همان ابتدا کار را روی هیجان و سرعت اتوموبیل رانی متمرکز کرد. اما این شرکت علیرغم به دست آوردن طرفداران زیاد؛ در طی سال ها کم کم افت کرد و نتوانست به عنوان یک شرکت منسجم و مطمئن، اطمینان خریداران را جلب کند. اما وقتی آلمان وارد صحنه شد، اوضاع تغییر کرد.

 

 

شرکت آلمانی آئودی؛ لامبورگینی را خرید و شروع به توسعه و ساخت ماشین های با کیفیتی کرد که توانستند نام لامبورگینی را بالا برده و آن را به یک برند فوق العاده در ساخت سوپرماشین ها تبدیل کنند. البته آلمانی ها دوست نداشتند هویت ایتالیایی لامبورگینی را تغییر دهند. پس لامبورگینی در ایتالیا باقی ماند.

 

 

مهندسی آلمانی نه تنها روی پلتفرم ماشین ها تاثیر گذاشت، بلکه نحوه پژوهش، ساخت و به کارگیری فناوری های جدید در سوپر ماشین ها را هم به کلی تغییر داد. در این مطلب می خواهیم سری به لامبورگینی بزنیم تا ببینیم این کارخانه چه مراحلی را تا نهایی کردن یک محصول می پیماید. همراه باشید...

تصویر بالا مونتاژ قسمت جلوی بدنه فیبر کربنی را نشان می دهد که دارد به کابین پیوند می خورد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم انداخت به مراحلی که بعد از کامل شدن طراحی اولیه یک محصول انجام می شوند.

 

 

بگذارید اول سری به ساختمان کارخانه بزنیم. ساختمان بزرگتر شیشه ای، مدرن تر است. اما ساختمان سفیدی که در سمت راست می بینید، توسط فررنچو لامبورگینی، موسس این شرکت گشایش یافته است.

3.jpg

در مرحله زیر، بخش های از پیش ساخته شده محصول به طور دستی متصل شده و یک نمونه واقعی از محصول را ایجاد می کنند. این نمونه مورد تست و آزمایش قرار میگیرد تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شده و برای ورود به بازار آماده شود.

2.jpg

میبینیم که ورقه های فیبر کربنی برش خورده و با دقت زیادی روی شاسی قرار می گیرند.

4.jpg

این کوره غول پیکر هم برای بهبود دادن اجزای فیبر کربنی ماشین و به عبارت دیگر: «پختن آن ها» به کار می رود!

5.jpg

مونتاژ کردن قسمت های مختلف بدنه هم که طبعا کاری زمانگیر و رنج آور است.

6.jpg

این هم از آماده سازی بخش های داخلی بدنه اتوموبیل.

7.jpg

هر موتوری قبل از قرار داده شدن روی وسیله نقلیه، مورد آزمایش قرار می گیرد. سیستم های ترمز، خود ترمز ها و همچنین سیستم کنترل پایداری هم مورد آزمایش قرار میگیرد.

8.jpg

جالب این که در فرایند طراحی ارگونومی کارگران هم در نظر گرفته می شود و در مواقع لزوم، بدنه جابه جا شده و دوران داده می شود تا به کارگران بخش مونتاژ فشار وارد نشود. آنها مجبور نیستند خم شده و به زیر ماشین بروند.

9.jpg

به مراحل پایانی مونتاژ نزدیک می شویم. می بینیم که پنجره های مشبک در عقب ماشین در حال نصب شدن هستند. این پنجره ها به تخلیه گرمای موتور کمک می کنند.

11.jpg

هر خودروی ساخته شده توسط یک راننده حرفه ای به دقت مورد آزمایش قرار می گیرد تا هنگام تحویل به مشتری مشکلی نداشته باشد. دقت کنید که هنگام آزمایش داخل اتومبیل به طور کامل با یک کاغذ مخصوص پوشانده می شود تا هیچ آلودگی سبب کثیف شدن داخل خودرو نشود.

12.jpg

و این هم از محصول نهایی. زیباست و برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده. برای خریدنش هم باید زحمت بسیار کشید. نگهداری اش هم کار زحمت بری است. پس بهتر است فقط به آن بگوییم که از آشناییت خوشحالیم و بس...

13.jpg


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B

لکسس باز هم در چهارمین سال پیاپی توانست جایزه بهترین خدمات به مشتریان را از نگاه مشتریان از آن خود کند. این پانزدهمین جایزه ایست که لکسس از J.D. Power دریافت می کند.

رضایت مشتریان از محصولات لکسس و خدمات پس از فروش آن سالهاست که تبدیل به یک الگوی دست نیافتنی برای سایر شرکتها شده است. نتایج این تحقیق از نظرسنجی از حدود 84 هزار مشتری و خریدار خودرو صورت گرفته است. در نهایت لکسس با امتیاز 861 از 1000 امتیاز بالاترین مقام را در بین خودروهای لوکس و سایر انواع تولید انبوه از آن خود نمود.
مقام دوم به کادیلاک تعلق گرفت و جاگوار در مکان سوم، آکورا چهارم و پورشه در جای پنجم ایستادند.


جالب اینکه آئودی در بین خودروهای لوکس امتیازی زیر متوسط بدست آورد همانگونه که مرسدس بنز، اینفینیتی، لینکلن، بی ام و، ولوو و لندروور چنین امتیاز ضعیفی را از آن خود کردند!
همچنین این آمار نشان می دهد که مراجعات برای سرویس نسبت به مراجعات برای تعمیر حدود 72 درصد می باشد که در سال گذشته 63 بوده است و این نشان از افزایش کیفیت خودروها دارد. فکر می کنید مقام آخر این جدول اگر در رده بندی کیفی خودروهای داخلی که توسط استاندارد ایران اعلام می شود، شرکت کند، چه مقامی را بدست می آورد؟ خوب یا خیلی خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط P.B

بعضی از دوستان وقتی از آیرودینامیک یک اتومبیل صحبت می کنند ، در درجه ی اول به ظاهر اتومبیل نگاه می کنند و از روی ظاهر نظر می دهند که کدام اتومبیل آیرودینامیک بهتری دارد .

drag coefficient = همان ضریب دینامیک هر اتومبیل هست .
همونطور که از اسمش پیداست "ضریب آیرودینامیک = مقاومت اجسام در مقابل فشار هوا "پس
این عدد هر چه به سمت صفر میل کنه یعنی متحرک مقاومت کمتری از خودش نشون میده و بهتره.
پس Cd هرچه کمتر باشه بهتره .

و از فرمول زیر محاسبه میشه:

Fd= 0.5 * p * v2 *Cd * A

که F به معنای نیروی درگ
p همان چگالی سیال ( که در اینجا هواست )
V سرعت وسیله نقلیه در سیال با چگالی p
A یک مقدار فیزیکی و سایز قسمتی از سطح بادگیر است که هندسی یا غیر هندسی است.
Cd همان ضریب آیرودینامیک است که با Cd Cx یا Cw نمایش داده میشه .
اینجا هم کامل در مورد معادله درگ توضیح داده :
that it is moving through. The equation is attributed to Lord Rayleigh, who originally used in place of (L being some linear dimension). The force on a moving object due to a fluid is:


البته به دلایلی این معادله در حالت عمومی بر حسب نیرو نوشته میشه . اما به راحتی میشه اون رو بر حسب cd نوشت. که همون استا دید دیگه.
که میشه این رابطه :


و اما در آخر هم ضریب آیرودینامیک این ماشین ها رو اعلام می کنم :
تست آیرودینامیک در تونل باد >> GTR 2008

 



نیسان GTR 2011 و 2012 با 0.26Cd
نیسان GTR 2008 با 0.27Cd
و
اونتادور با 0.33Cd
و
فراری 458 با 0.33Cd

این اعداد نشان میدهند که ظاهر اتومبیل هیچ ربطی به بهتر بودن آیرودینامیک نداره .

برای بدست آوردن ضریب آیرودینامیک هر اتومبیل فقط کافیست در گوگل جلوی اسم اتومبیل drag coefficient اضافه کنید و ضریب آیرودینامیک هر کدام را بدست آورید .
این هم چند تا لینک شاید بدرد تون بخوره :

http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_equation
http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_%28physics%29_derivations#Derivation
http://www.aerospaceweb.org/question/aerodynamics/q0184.shtml

 

گردآوری: GTR-First


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط P.B

شرکت تیونینگ FAB Design از برنامه ی خود برای مکلارن MP4-12C در هشتاد و چهارمین نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.این برنامه شامل یک کیت بدنه ی عریض , رینگ های سه تکه ی 20 اینچی ساخت FAB Design , سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ با سر اگزوزی های سه تکه و افزایش قدرت تا 680 اسب بخار و گشتاور 715 نیوتن متر میشود.از این مدل فقط 5 دستگاه موجود بود که خودرویی که در نمایشگاه قرار داشت از قبل فروخته شده بود.از 4 خودروی باقی مانده سه دستگاه به دبی , ژاپن و قطر رفت و تحویل صاحبانشان گردید و یک عدد از این مدل نیز در خانه ی فاب دیزاین در سوییس ماند.همچنین FAB Design به این خودرو لقب " Terso " داده است.

ترجمه و گردآوری: FPS
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط P.B

این فیس لیفت مرسدس بنز C63 که بدنه ی طلایی رنگ آن از جنس کربن است آخرین کار روسیه است.این روکش توسط شرکت Re-Styling انجام شده است.این فیس لیفت با یک چهره ی تهاجمی تر عرضه میشود و دارای کاپوت آلومینیومی , جلو پنجره ی مشبک , چراغ جلو های متفاوت با لامپ های LED , سپر عقب جدید با دیفیوزر مشکی رنگ اضافه شده و رینگ های 18 اینچی آلیاژی است. در داخل هم داشبورد جدید و متفاوت و تریم از جنس آلومینیوم تیره مشاهده میشود.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS رودستر , ایواکی آخرین خودرویی است که هامان از آن رونمایی کرده است.این پکیج شامل رینگ های 22 اینچی , افزایش کارایی و بهبود تریم داخلی است.این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. قطعات آئرودینامیکی شامل یک اسپویلر دو تکه ی جلو , باله های کناری و پهن کردن خودرو به اندازه ی 70 میلی متر در محور جلو و 80 میلی متر در محور عقب است.یک ست سیستم دوقلو از جنس فولاد ضد زنگ نیز اضافه شده است.

در بخش کارایی ( Performance ) تغییرات عبارتند از سیستم اگزوز , فیلتر هوای اسپرت و بهینه سازی سیستم ECU.برای این خودرو سه موتور قابل سفارش هستند:2.2 لیتری TDU و 2.2 لیتری ED4 با 31 اسب بخار و 65 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 271 اسب بخار قدرت و 405 نیوتن متر گشتاور.و موتور 2.2 لیتری Si4 با 38 اسب بخار و 55 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 278 اسب بخار و 395 نیوتن متر گشتاور.
رینگ های 22 اینچی یک تکه ی این مدل Anniversary Evo و Anniversary Evo Black line نام دارند.رینگ ها و تایر ها در جلو و عقب به ترتیب 10.5Jx22 اینچی و 295/30ZR22 هستند.یکی دیگر از رینگ های این ایواکی رینگ های سه تکه به نام Edition Race Anodized است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS AMG اینبار نوبت SLS AMG رودستر بود که به دست تیونر معروف یعنی هامان دستخوش تغییرات شود. این تغییرات شامل قطعات جدید آئرودینامیکی , افزایش کارایی , سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ , رینگ های 21 اینچی سبک و بهبود تریم داخلی میشود.

قسمتی از افزایش قدرت مربوط به سیستم اگزوز جدید ذکر شده و فیلتر هوای جدید است.اجزای جدید به دقت و با کمک نقشه ی جدید برای سیستم الکترونیک موتور نصب میشوند.قدرت این مدل به 636 اسب بخار و گشتاور آن به 580 نیوتن متر در دور موتور 4.850 رسیده است.شتاب اولیه 3.6 ثانیه و سقف سرعت 320 کیلومتر بر ساعت است.
سپر های جدید جایگزین شده دارای دریچه های ورود هوای بزرگتر و LED های جدیدی هستند که این دریچه های ورود هوای جدید موجب میشوند که هوای تازه ی بیشتری به موتور برسد.
موتور بر زیر درب کاپوت جدید که از جنس کربن است سوار شده است.بال عقب موجب شده که این رودستر 60 میلی متر پهن تر و 70 میلی متر طویل تر بشود.رکاب های کناری نمای طویل تر و کم ارتفاع تری به SLS رودستر میدهند و سپر عقب به همراه دیفیوزر جدید موجب افزایش گردش هوا در زیر اتومبیل میشود.
هامان یک ست رینگ یکپارچه به نام Unique Forged Anodized برای این خودرو در نظر گرفته که همان طور که در بالا ذکر شد 21 اینچی هستند.رینگ و لاستیک ها در جلو به ترتیب 9Jx21 اینچی و 245/30 ZR21 و در عقب به ترتیب 12.5Jx21 اینچی و 345/25 ZR21 هستند.همچنین ارتفاع نیز 30 میلی متر کاهش یافته است.

در نمای داخل از چرم و جیر فوق العاده استفاده شده و علاوه بر این در درب ها و کنسول از فیبر کربن قرمز استفاده شده است.پدال های جدید آلومینیومی شرایط بهتری را برای پای راننده محیا میکنند اما چیزی که در داخل توجه زیادی را به خود جلب میکند فرمان جدید است که از نو طراحی شده است.

 

منبع: Maxspeet

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

کیت جدید لوما دیزاین برای پورشه 911 کاررا S مدل 2013 هم‌اکنون آماده شده؛ این خودرو که کمپانی از آن با نام CLR9 S یاد می‌کند هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. این تیونر کاری به کار مشخصات فنی نداشته و همه تلاش خود را بر روی تغییرات ظاهری خودرو متمرکز نموده است.

رینگ‌های 20 اینچی نقره‌ای/مشکی رنگ آلومینیومی فورچ‌کاری شده ساخت خود تیونر بوده؛ این رینگ‌ها از نوع Lumma GS/R بوده که در جلو 9.4 کیلوگرمی و در عقب 11.4 کیلوگرمی هستند. تایرها نیز در جلو 245 و در عقب 305 میلی‌متری خواهند بود.

لوما همچنین از چهار خروجی اگزوز جدید به قطر 90mm بهره‌گرفته است. این سراگزوزها را همچون سایر اجزای کیت بدنه خودرو، می‌توان به صورت مجزا نیز سفارش داد.

درون کابین علاوه بر اجزای آلومینیومی که در پدال‌ها و دستگیره درب‌ها و تزیین ادوات کنسول بکار رفته است، همه تودوزی‌ها نیز تغییر یافته و جای آنها را چرم‌های قرمز رنگ به همراه چرم‌های مشکی رنگ آلکانترا گرفته که در پوشش داشبورد، روکش فرمان، کنسول مرکزی، سقف و تریم درب‌ها بصورت گسترده بکار رفته است.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

G-Power از برنامه ی خود برای BMW M5 F10M رونمایی کرد. با 80 اسب بخار اضافه این خودرو به قدرت 640 اسب بخار رسیده و 777 نیوتن متر نیز حداکثر گشتاور این خودرو است که در دور موتور 1.500 به دست می آید.با ایت تفاسیر صفر تا صد این خودرو فقط 3.9 ثانیه طول میکشد و حداکثر سرعت نیز به صورت الکتریکی روی 315 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.اما متاسفاه G-Power این خودرو را در نمایشگاه ژنو امسال ارائه نمیکند.
G-Power علاوهبر دستکاری سیستم ECU سیستم کاهش دهنده ی صدا نیز برای این خودرو نصب کرده است.علاوه بر این سیستم تعلیق جدید ( GM5-RS ) و سیستم ترمز سرامیکی نیز از دیگر تغییرات محسوب میشود. این BMW بر روی رینگ های 21 اینچی forged Silverstone RS که تولید G-Power است سوار شده است.اما نسخه ی سفیدی که در تصاویر ملاحظه میکنید دارای رینگ های Silverstone Clubsport است که آن ها هم توسط G-Power ساخته شده است.

برای دیدن عکس ادامه مطلب

 

ترجمه و گردآوری: FPS

 

منبع:مکس اسپرت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز صبح تیزری از لامبورگینی جدید به نام Unica پخش شد که در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد.و اکنون تعدادی عکس از Lamborghini Avetador J توسط وبسایت Autoforum پخش شده است.این تصاویر یک نسخه ی اسپیدستر از آونتادور را نشان میدهد که شباهت هایی به "لامبورگینی کانسپت S" که در سال 2005 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد دارد.عکسی ازنمای جلوی خودرو در دست نیست اما به نظر میرسد دو بالچه ی کوچک در جلوی راننده و مسافر قرار داشته باشد.داخل خودرو نیز به سختی تغییر یافته است و سپر جلو و عقب جدید و همچنین بال عقب نیز نصب شده اند. از این مدل فقط یک دستگاه ساخته میشود و به فروش گذاشته میشود ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست و به نظر میرسد این خودرو را برای امور خیریه به حراج گذاشته اند. یکی از این دو مدل ( Unica یا Aventador J ) در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهند آمد. http://www.irfreeup.com/di-55AW.jpghttp://www.irfreeup.com/di-LK1W.jpg


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز انتظار ها به پایان رسیدو بالاخره جایگزین فراری 599 رونمایی شد! این مدل که قوی ترین فراری تاریخ است به طور رسمی در نمایشگاه ژنو (GENEVA) رونمایی خواهد شد .این ماشین از یک موتور V12 6262cc با زاویه 65 درجه قدرت میگیرد که توانایی تولید 740 CV دارد و گشتاور تولیدی 690 نیوتون متر است که 80 درصد ان از 2500rpm در دسترس است و دور موتور در 8700rpm محدود شده است ...

برای مشاهده عکس به دامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

این تصاویر توسط عکاسان سایت teamspeed به صورت جاسوسی در شمال کشور سوئد گرفته شده است که آورنتادور رودستر را در حال تست بر روی برف نشان میدهد.Lamborghini LP700-4 Aventador Roadster آماده است تا در نمایشگاه ژنو سال 2012 که هفته آینده در 5 مارچ برگزار خواهد شد رونمایی شود. چیز زیادی در باره این خودرو مشخص نیست اما انتظار میرود که این مدل هم مانند مدل مورسیه لاگو باشد.اگر با دقت به عکس ها نگاه کنید خط های روی سقف را خواهید دید.سقف همان سقف قبلی است اما کابین به طور کلی تغییر کرده است. باید تا هفته آینده و افتتاح نمایشگاه ژنو صبر کرد تا دید این گاو جدید ایتالیایی چگونه است.

 

                              برای دیدن عکــــــــــــــــــــــــــــــسها به ادامه مطلب مراجعه کنین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت تیونینگ بلژیکی Expression Motorsport در تیونینگ خودرو های مرسدس بنز تخصص دارد.اخیرا آن های پکیجی ظاهری برای سه خودرو 2012 ML63 , کلاس E کوپه و کانورتیبل و SLK جدید ارائه کرده اند.این کیت های جدید با دریچه های بزرگ جلو و منافذ روی درب موتور به خنک شوندگی موتور کمک میکنند و اسپویلر فیبر کربنی جلو هم به چهره ی خشونت آمیز این خودرو ها می افزاید.سپر جلو همچنین LED های مخصوص روز و مه شکن هم دریافت کرده اند. سایز رینگ های در کلاس ML بیست و دو اینچ و در کلاس E و SLK بیست اینچ است. دیفیوزر فیبر کربنی عقب نیز با سر اگزوز های دوقلو ترکیب شده است

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

عدد 666 برای شما نماد چه چیزی است؟! اگر در شیطانی‌بودن این عدد هنوز هم تردیدی دارید تنها کافی است پشت فرمان این مک‌لارن قراربگیرید تا یک روز به یادماندنی را با نیروهای اهریمنی تجربه کنید!

تیونر «ویلز.اند.مور» تنها با برنامه‌ریزی مجدد ECU و تغییر سیستم اگزوز خودرو، از دل پیشرانه 3.8 لیتری V8 مک‌لارن MP4 بیش از 666 اسب‌بخار قدرت و 640 نیوتن‌متر گشتاور بیرون کشید؛ یعنی 66 واحد افزایش در قدرت و 40 واحد نیز افزایش در گشتاور. البته اگر این میزان قدرت شما را راضی نمی‌کند، تیونر پکیج 800 اسبی دیگری نیز که با تغییر توربوهای دوگانه استاندارد خودرو همراه بوده، برای شما درنظر گرفته است.

کاهش 25 میلی‌متری ارتفاع تعلیق، رینگ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب که به ترتیب با تایرهای 245 میلی‌متری و 325 میلی‌متری از نوع کانتیننتال Sport Contact 5P پوشانده شده و همچنین نقش بستن نواری مشکی رنگ با حاشیه‌های قرمز بر روی خودرو که نام تیونر آلمانی خودرو بر آن حک شده از دیگر تغییرات اعمال شده در این سوپراسپرت اهریمنی است.

ناگفته نماند که عبارت Toxique Evil را می‌توان به زهر شیطان و یا بصورت دقیق‌تر، مسموم شده بدست شیطان معنی نمود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت لند روور در نمایشگاه 2012 از رنج روور ایواکی کانورتیبل رونمایی خواهد کرد.این خودرو میتواند به عنوان نخستین SUV کامورتیبل را به خود اختصاص دهد. بدیهی است که در صورت ساخت این خودرو با مشخصات ایواکی سابق به بازار خواهد آمد.یهنی با دو حالت تک و دو دفرانسیل و با دو نوع موتور 2.0 لیتری I4 با قدرت 240 اسب بخار و موتور دیزلی 2.2 لیتری I4 با قدرت 150 اسب بخار.مهندسین شرکت لند روور میگویند که استفاده از این سقف متحرک فقط حدود 75 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه خواهد کرد. لند روور در حال حاضر 50.000 ایواکی ساخته و سفارش 60.000 عدد دیگر را هم دریافت کرده است

 

اینم یه عکس جاسوسی در لندن

 

ترجمه و گردآوری: FPS


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد