تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


این خدمات می تواند برای افراد مسنی که مسیر خانه خود را گم کرده اند نیز کاربرد داشته باشد. در واقع این خدمات اینترنتی می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد، از کودکان محافظت کند و خدمات تجاری را فعال سازد و مهمتر از همه این خدمات در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. به این شکل کاربران با ورود به وب سایت http://www.loc-aid.com/ می توانند شماره تلفن همراه هر فردی در ایالات متحده را وارد کرده و کمتر از چند ثانیه موقعیت دقیق او را ردیابی کند.

موافقت میان دو شرکت T-Mobile و Sprint امکان استفاده این وب سایت از برجهای موبایل و سیگنالهای GPS را بر روی تلفنهای همراه به وجود آورده است، نتایج جستجو در این وب سایت در مناطق شهری که از برجهای موبایل بیشتری برخوردار است از دقت بالاتری نسبت به مناطق غیر شهری برخوردار خواهد بود.

برای بالا رفتن میزان امنیت وب سایت، کاربر باید تاریخ تولد خود را وارد کند و فردی که جستجو می شود نیز باید از طریق یک پیامک موافقت خود را برای جستجو شدن اعلام کند. همچنین زمانی که کاربر یک بار موقعیت فردی را در این وب سایت مشخص کرد، خدمات این سایت پس از 15دقیقه غیر فعال خواهد شد تا کاربر نتواند تمام روز فرد را تعقیب کند.

با این همه این خدمات برای بانکها و فروشگاه هایی که در جستجوی مشتری بدهکار خود هستند، کاملا آزاد بوده و آنها می توانند به راحتی برای یافتن افراد مورد نظر خود از این وب سایت استفاده کنند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، با این همه متخصصان ایمنی سایبری بر این باورند ارائه چنین خدماتی می تواند دست هکرها را برای دورزدن موانع امنیتی باز بگذارد، برای مثال هکرها می توانند سروری را ایجاد کنند تا در زمان غیر فعال بودن وب سایت LocAid بتواند اطلاعات مربوط به موقعیت افراد را به دست آورد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

به گزارش ایتنا، در حالی که فقط 3 ماه از ارائه نسخه 4 فایرفاکس می‌گذرد، امروز نسخه نهایی 5 این مرورگر محبوب اینترنتی برای دانلود کاربران بر روی وب‌سایت موزیلا قرار گرفت.
علاقه‌مندان به این مرورگر معروف و محبوب می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.mozilla.com/en-US/firefox/new/ نسخه 5 نهایی شده این مرورگر را با انتخاب زبان دلخواه و سیستم عامل خود دانلود نمایند.
به گزارش ایتنا، گفته می‌شود این نسخه از لحاظ امنیتی از نسخه 4 بهتر بوده و سعی در رفع نواقص گزارش شده توسط کاربران این نرم‌افزار گردیده است.
نرم افزار مرورگر اینترنتی شرکت موزیلا یا همان فایرفاکس دارای بیشترین دانلودها در نسخه‌های 3 و 4 خود می‌باشد.
این مرورگر پر ابزارترین مرورگر اینترنتی است که از همین رو دارای بیشترین توجه از سمت کاربران حرفه‌ای در سرتاسر دنیا می‌باشد.
ایتنا نیز به کاربران خود استفاده از این مرورگر پر ابزار و محبوب را توصیه می‌کند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:فایرفاکس , نسخه 5 , فایرفاکس 5, توسط P.B

yahoo_google

طبق آمار منتشر شده توسط comScore، بیشترین جستجوی اینترنتی در کشور امریکا توسط موتور جستجوی شرکت گوگل صورت می گیرد. سهم گوگل در جستجو به میزان 66.2 درصد است که سبب برتری آن در برابر موتور جستجوی یاهو گردیده است. سهم یاهو و مایکروسافت از جستجوی اینترنتی 16 و 13.8 درصد است که در مقابل سهم گوگل به چشم نخواهد آمد! موتور های جستجوی Ask با 2.6 و AOL با 1.4 درصد نیز در مکانهای چهارم و پنجم قرار دارند. تنها در ماه ژانویه 2012، در حدود 20 میلیارد پرسش و پاسخ توسط موتورهای جستجو در کشور امریکا صورت گرفته است.


ادامه مطلب


  

بازهم افزایش قیمت

Gigabyte X79

شرکتهای سازنده مادربورد پس از افزایش قیمت قطعات اصلی در تولید مادربورد مانند فلز مس، قصد دارند تا قیمت محصولات خود را به میزان 10 درصد افزایش دهند. این افزایش قیمت قرار است از اواخر تابستان 2012 اعمال گردد و شامل شرکتهای اسوس و گیگابایت نیز خواهد شد. البته در سال 2011 طی دو مرحله افزایش قیمت مادربورد صورت گرفته بود که در مرحله اول به دلیل افزایش قیمت قطعات مورد نیاز در تولید مادربورد و همچنین کسری بودجه شرکتها، افزایش قیمت به میزان 5 تا 10 درصد در ابتدای سال 2011 صورت گرفت. اما مرحله دوم در ماه آوریل و به میزان 3 تا 8 درصد به دلیل کسری بودجه شرکتهای سازنده و افزایش قیمت قطعات اصلی ساخت ژاپن پس از سیل و زمین لرزه در این کشور انجام پذیرفت. البته در سال 2011 و پس از سونامی شدید و ویرانگر در کشور تایلند و از بین رفتن کارخانه های تولید کننده قطعات اصلی در ساخت هارد دیسک، قیمت این قطعه نیز به طرز وحشتناکی افزایش یافت و همچنان به یکی از گران ترین و کمیاب ترین قطعات یک کامپیوتر شخصی تبدیل گردید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

epson_eb

 

شرکت اپسون بزرگترین تولید کننده ویدیوپرژوکتور در دنیا با معرفی محصولات کاملا تعاملی ultra-short-throw به صنعت آموزش در نمایشگاه فن آوری های آموزشی BETT UK 2011 خوش درخشید. اکنون این شرکت بازگشته است تا با نسل دوم محصولات خود که شامل 4 مدل از ویدیوپروژکتورهای ultra-short-throw می باشد در نمایشگاه امسال هم شرکت کند. با توجه به بازخورد و نظرات این صنعت، شرکت اپسون ویژگی های کاملا جدیدی را ابداع نموده است. ویژگی هایی از قبیل خودکار هایی با تعامل و سرعت واکنش بیشتر و بی نیاز از اتصال به رایانه های رومیزی به وجود آمده اند تا کلاس های درسی از فراگیری تعاملی دروس آموزشی بهره مند شوند.

 

Ultra-short-throw interactive projectors

پروژکتورهای تعاملی با قابلیت قرارگیری نزدیک تر به پرده نمایش

پروژکتورهای کاملا تعاملی EB-485Wi و EB-475Wi دارای 2 خودکار تعاملی هستند. این خودکار ها به آموزگاران و دانش آموزان امکان می دهد تا موارد مد نظر خودشان را به طور همزمان بر روی صفحه نمایش بنویسند. این امر فعالیت مشترک میان آموزگار و دانش پژوه را بسیار آسان می کند. این خودکار های فوق سبک سرعت واکنش بالایی دارند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. این موارد از طریق فن آوری hover فراهم شده است. درحالی که این خودکار ها با پرده نمایش در تماس نیستند اما با دقت تمام موارد را شناسایی می کنند. افزون بر قابلیت سازگاری با نرم افزارهای رایج رایانه ای، این ویدیو پروژکتور ها می توانند بدون وجود یک رایانه هم به فعالیت خود ادامه دهند و از ابزارinstant annotation بهره ببرند. آموزگاران می توانند بدون نیاز به رایانه، یک سطح صاف و هموار را محیط تعاملی خود قرار دهند. حتی می توانند با استفاده از ابزار مذکور و اتصال به یک دستگاه پخش کننده DVD، به تفسیر عکس ها و تصاویر مختلف بپردازند. این ویدیوپروژکتورها می توانند در 4 موقعیت مختلف قرار بگیرند که یکی از آن ها در زیر میزهای شیشه ای است تا بهترین تعامل را برای کار مشترک گروهی ارایه کنند.

 

 

 

 

epson_eb-485w

Ultra-short-throw

پروژکتورهای با قابلیت قرارگیری نزدیک تر به پرده نمایش

این ویدیو پروژکتورها نسخه های تعاملی نیستند، مدل های EB-485W، EB475W، EB-480 و EB-470 می توانند تصاویر بزرگ را در فاصله بسیار کم از پرده نمایش، ارایه کنند و اطمینان حاصل کنند که اثر سایه ها بر روی تصاویر به حداقل میزان خود می رسند. مراحل نصب تمام این ویدیو پروژکتورها بسیار آسان است و تمام وسایل مورد نیاز درون جعبه آن ها قرار گرفته است. امکان تصحیح حالت ذوزنقه ای تصویر در راستای محور افقی باعث می شود تا تصاویر یکپارچه و هم ترازی را مشاهده کنید. همچنین قابلیت اتصال و بهره مندی از ابزار USB در هر زمان به اضافه یک اسپیکر 16 واتی در این محصولات قرار گرفته اند تا به وسیله یک کابل بتوانید از تصویر، صدا و کنترل بر روی محتوایتان لذت ببرید. رافائل پیر مدیر محصول واحد اروپای شرکت اپسون اعتقاد دارد: این پروژکتورهای جدید، ابزاری کامل برای مدارس مدرنی است که به دنبال تربیت ذهن های جوان و پرورش آن ها در محیط آموزشی و کاملا تعاملی هستند. به نعمت وجود فن آوری 3LCD ما، آموزگاران و دانش آموزان می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا همراه با رنگ های طبیعی و عمق بیشتر رنگ های مشکی حتی در روشنایی روز را تجربه کنند. افزون بر این وجود ورودی های HDMI باعث می شود تا قابلیت نمایش محتوای HD با حداکثر شفافیت فراهم آید. وی تصریح می کند: ما قدرت مالی و سختی تهیه این گونه محصولات برای بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی را درک می کنیم، از همین رو محصولات خود را در شش مدل مختلف، مناسب با بودجه های مختلف عرضه کرده ایم. یکی از این راه ها در کاهش هزینه ها استفاده از لامپ های با طول عمر بالاست که باعث می شود تا دیگر هزینه اضافی برای تعویض لامپ وجود نداشته باشد. مدل های EB-485Wi، EB-475Wi، EB-485W، EB-475W، EB-480 و EB-470 در نمایشگاه BETT UK 2012 معرفی شدند و از ماه فوریه موجود خواهند بود.

 

epson-eb


ادامه مطلب


lg_bp40ns20

ال جی جدیدترین بلوری رایتر خود را به نام BP40NS20 و با قابلیت رایت دیسک های بلوری با سرعت 6X معرفی کرده است. این محصول به صورت خارجی و با رابط USB 2.0 همراه با 4 مگابایت حافظه بافر تولید می گردد. بلوری رایتر BP40NS20 قابلیت رایت دیسک های بلوری سه بعدی و BDXL را نیز دارد و از فناوری Silent Play برای کاهش صدای دستگاه هنگام پخش دیسک های بلوری بهره می برد. همچنین فناوری Jamless Play پخش بدون مشکل دیسک های آسیب دیده را امکان پذیر می کند. سرعت رایت دیسک CD-R و CD-RW به میزان 24X و برای دیسک های DVD-R/+R/+RW به میزان 8X خواهد بود. بلوری رایتر ال جی BP40NS20 با قیمت 109 یورو در اروپا عرضه گردیده است.


ادامه مطلب


verizon-motorola-xyboard

 

جدیدترین تبلت موتورولا با نام Xyboard وارد بازار امریکا شده و همچنین در سایت موتورولا برای کاربران آمریکایی برای فروش آنلاین عرضه گردیده است. این تبلت در واقع دارای چهارنسخه است. پایین ترین نسخه دارای صفحه نمایش 8.2 اینچ و حافظه 16 گیگابایتی و با قیمت 399 دلار، و بالاترین نسخه دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی و حافظه 32 گیگابایتی با قیمت 599 دلار است. صفحه نمایش Xyboard برخلاف تبلت های قبلی موتورولا دارای پنل  IPSو وضوح تصویر 800*1280 است. پردازنده آن دو هسته ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات Xyboard می توان به دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت فیلم برداری 720P در عقب و 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات ویدئویی ,سیستم عامل Android 3.2 (Honeycomb) اشاره کرد. نسخه ی 8.2 وزنی معادل 368 گرم و 8.89 میلیمتر ضخامت  دارد و این میزان برای نسخه ی 10.1 اینچی به ترتیب 603 گرم و 8.8 میلیمتر است که از نسخه ی 8.2 اینچی اندکی سبکتر است ! البته هیچ کدام از نسخه های تبلت Xyboard از مموری کارت پشتیبانی نمی کنند. در پایان باید گفت که تبلت جدید موتورولا دارای اتصال Wi-Fi است و با اپراتور Verizon عرضه می شود.


ادامه مطلب


سایه شوم سیل تایلند همچنان بر سر تولیدکنندگان هارد


اگر در یکی ۲ ماه اخیر مشکلی برای هارد کامپیوترتان پیش آمده و قصد داشتید آن را تعویض کنید و یا برای انتقال اطلاعات خود برای خرید یک هارد اکسترنال به بازار مراجعه کرده‌اید حتما با افزایش سرسام‌آور قیمت هارددیسک‌ها مواجه شدید.



  برای دیدن ادامه مطلب به....



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B
گوگل چگونه گوگل شد؟

برای آنها که غرق در دنیای کامپیوتر و اینترنت هستند شاید باور این نکته سخت باشد که گوگل از سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است. درحالی که شاید به اندازه عمرش و حتی بیش از آن در ذهن ما سابقه حضور دارد و خیلی از ما زندگی روزانه‌مان در فضای مجازی با جست‌وجو در گوگل معنا پیدا می‌کند.

گوگل را واقعاً می‌شود جزو برندهای سرآمد در میان برندهایی دانست که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله رفته‌اند و نامی ماندگار در ذهن همه شده‌اند.

به گزارش ایتنا به نقل از هفت صبح، این «همه» که می‌گوییم در مقیاس جهانی است. جالب این جاست که گوگل به این موفقیت عجیب و غریبی هم که طی این سال‌ها به دست آورده است، راضی نیست و حالا در تکنولوژی تلفن‌های همراه و تبلت و حتی تلویزیون، حرف هایی برای گفتن دارد.

بررسی موفقیت‌های این برند از این جهت مهم است که می‌تواند به عنوان الگویی تجاری، مورد توجه مدیران و بازرگانان جوان کشورمان قرار بگیرد. همان‌هایی که هر روز بیش از دیروز اهمیت حضور در فضای مجازی را درک می‌کنند و در اندیشه گسترش کسب و کار بومی خود به فضای نت هستند.
اگر دنبال بازاریابی موفق اینترنتی هستند این پرونده واقعاً به دردتان می‌خورد.

همه فن حریف


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

برای مشاهده به ادامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت آمریکایی دل بخش نرم‌افزار را به مجموعه شرکتش اضافه کرد.
به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، مدیریت این بخش به جان سواينسون مدير عامل سابق شركت CA technologies سپرده شده است.

مطابق گزارش سایت خبری zdnet، دل مانند دیگر شرکت‌های فناوری مانند اچ پی و آی بی‌ام در مسیر پیشرفت قدم گذاشته است.

دل پیش از این در سال ۲۰۰۹ با خرید شرکت نرم افزاری پروت سیستم، زیر ساخت‌های لازم برای تأسیس این بخش را فراهم آورده بود.

دل حرکت خود را از سخت‌افزار به سمت نرم‌افزار و مشاوره آغاز کرده است.
تمركز گسترده‌تر بر نرم‌افزار، توانايي شركت دل را در خدمات‌رساني به مشتريان افزايش خواهد داد و درآمدهای تازه‌ای را برای این شرکت آمریکایی ایجاد خواهد کرد.

سمت مدیریت این بخش به طور رسمی در روز ۵ مارس به جان سواينسون واگذار خواهد شد.

سواينسون به جز سمت مدير عاملي شركت CA ، بيش از ۲۶ سال سابقه كار در شركت آي.بي.ام را دارد.

گفته می‌شود میشل دل مدیر شرکت به طور مستقیم در انتخاب او نقش داشته است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

nokia_lumia_800

 

Lumia 800 اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون نوکیا,مرزهای جهانی را شکسته و قصد دارد در تمام نقاط دنیا نوکیا را در میان بزرگان عرصه اسمارت فون مطرح کند! لومیا 800، از بیست و ششم اکتبر 2011 معرفی گردید و فروش بسیار خوبی داشته و همچنین سود بسیاری را نصیب نوکیا کرده است. این اسمارت فون حالا قصد دارد به بازارهای کشور استرالیا راه یابد و با سه اپراتور Vodafone,Telstra وOptus  عرضه شود. اسمارت فون نوکیا با سه رنگ فیروزه ای,مشکی و صورتی در استرالیا عرضه خواهد شد. اما قسمت کوتاهی از سخنان Chris Carr ، مدیر مسئول نماینده نوکیا در استرالیا, را درباره ی سری لومیا:

"علاقه ی جوامع به لومیا,اولین محدوده ی گوشی های ویندوزفونی کمپانی نوکیا,خیلی مثبت و همراه با اشتیاق قابل توجه از سوی اپراتورها و فروشندگانی که میخواهند یک اسمارت فون واقعی را ارائه دهند بود "


ادامه مطلب


طی نشست خبری که دفتر مرکزی LG در ایران برگزار کرد، شرکت یاس به عنوان شریک تجاری جدید گوشی‌های موبایل LG معرفی شد. این جلسه با حضور نمایندگان دفتر مرکزی LG، مدیران شرکت یاس و برخی نمایندگان فروش شرکت یاس برگزار شد.

 



ادامه مطلب


thermaltake level 10 GT Call of duty

با آغاز نمایشگاه Taipei Game Show 2012، کمپانی ترمالتیک قصد رونمایی از نسخه جدید کیس Level 10 GT‌ را دارد که تا کنون با طرح و رنگهای متفاوتی تولید گردیده است. این محصول جدید بر اساس بازی پرطرفدار Call Of Duty MW3 طراحی شده و از رنگ سبز مخصوص تجهیزات جنگی به کار رفته در این بازی استفاده شده است. در بالای کیس  یک پرتاب کننده راکت و در پنل جلویی نیز  یک مسلسل شش لوله ای و در پنل کناری طرح جعبه کمکهای اولیه تعبیه شده است. مسلسل به کار رفته، دقیقا در محل نصب درایوهای 5.25 اینچی قرار می گیرد و در صورت نصب کانکتور مخصوص پاور، مسلسل شروع به چرخش خواهد کرد (شاید خشاب مسلسل پر باشد!). مشخصات سخت افزاری و قطعات قابل نصب در این کیس تغییری نسبت به نمونه های قبلی ندارد. نمایشگاه گیم تایپه تا 6 فوریه به مدت 5 روز برپا خواهد بودو شرکتهای بزرگ سخت افزاری، محصولات اختصاصی خود برای گیمرها را در این نماشگاه معرفی خواهند کرد.


ادامه مطلب


lg-a290-triple-sim-phone

 

گوشی های زیادی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت از برندهای مختلف در بازارهای جهانی موجود است اما اکنون کمپانی ال جی یک گوشی سه سیم کارته وارد میدان کرده است. ال جی روند رو به رشد و بسیار خوبی در تولید اسمارت فون داشته، اما بودجه همه کاربران برای خرید اسمارت فون مناسب نیست، بنابراین ال جی نیم نگاهی به گوشی های ارزان قیمت هم دارد.  گوشی جدید ال جی، A290 نام دارد و از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 2.2 اینچی با رزولوشن 220*176 پیکسل از نوع TFT، دوربین 1.3 مگاپیکسلی, باتری 1500mAh و ضخامت 12.95mm اشاره کرد. ال جی A290 تا پایان فوریه در اروپا با قیمت 75 یورو و بدون GPS عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب


sapphire HD 7950 Overclocked

سافایر طبق عادت همیشگی خود، کارت گرافیک های تولیدی را در نمونه های متفاوت با طراحی بورد، خنک کننده و مشخصات سخت افزاری گوناگون عرضه می کند. پس از عرضه دو مدل مرجع و اورکلاک شده کارت گرافیک Radeon HD 7950، اقدام به عرضه نمونه دیگری از این کارت گرافیک کرده است. کارت HD 7950 اورکلاک شده قبلی سافایر، مجهز به خنک کننده با دو فن بوده، اما مدل جدید تنها از یک فن بهره می برد. البته طراحی خنک کننده به طور کلی تغییر یافته است. فرکانس هسته و حافظه در کارت گرافیک مرجع HD 7950 به ترتیب به 800 و 1250 مگاهرتز رسیده تا فرکانس موثر 5.0 گیگاهرتز از نوع GDDR5 را به ارمغان آورد. هدف از طراحی این محصول، جذب کاربرانی است که قصد دارند با هزینه ای کمتر، کارت گرافیک HD 7950‌ را خریداری کنند، در راستای این هدف، سافایر از بورد آبی رنگ و یک فن در خنک کننده استفاده کرده است تا هزینه نهایی تولید به حداقل برسد. فرکانس هسته  در این محصول به 900 مگاهرتز افزایش یافته است، اما تغییری در فرکانس حافظه مشاهد نمی شود. سافایر زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک جدید خود را اعلام نکرده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

 

asg_220

شرکت مهندسی شبکه گستر، به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود، پرفروش ترین مدل از محصولات امنیتی Astaro را با امکانات کامل امنیتی، رایگان عرضه می کند. به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، نماینده انحصاری محصولات Astaro در ایران، خریداران مدل ASG-220 با اشتراک یکساله امکانات کامل امنیتی (Full Guard)، سخت افزار دستگاه را به رایگان دریافت خواهند کرد. این شرایط استثنایی فقط شامل خریداران بار اول می باشد که تا 10 اسفند ماه سال جاری سفارش خود را قطعی کرده باشند.

اشتراک یکساله Astaro Full Guard مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را در بخش های زیر فراهم می کند.

  • · امنیت شبکه (Network Security)
  • · امنیت اینترنت (Web Security)
  • · امنیت پست الکترونیکی (Email security)
  • · امنیت شبکه های بی سیم (Wireless Security)
  • · امنیت نرم افزارهای تحت وب (Web Application Security)

علاقه مندان به استفاده از این شرایط استثنایی، می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر به شماره 88658253 الي 7 تماس حاصل کنند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

gigabyte-x79-ud3-approved-award

وب سایت سخت افزاری Tom’s Hardware.com که منبعی کاملا معتبر در بررسی انواع قطعات رایانه است چندی پیش مقاله ای با عنوان "کدام مادربرد مبتنی بر چیپ ست X79 برای شما مناسب است؟" منتشر کرد. در این مقاله که 7 مادربرد مبتنی بر چیپ ست مزبور با یکدیگر مقایسه شده بودند، مادربرد X79-UD3 گیگابایت موفق به دریافت عنوان Approved شد، در واقع این مادربرد از سوی این وب سایت تایید شد. این مقایسه که در میان مادربردهایی با قیمت های 260 تا 320 دلار صورت گرفت، به بررسی کارایی کلی، ویژگی ها و فن آوری ها، توانایی در اورکلاک و قیمت این مادربردها نسبت ارزش آن ها پرداخت. سپس مادربرد X79-UD3 گیگابایت با توجه به قیمت کمتر نسبت به امکاناتش در مقایسه با دیگر مادربردها، به عنوان مادربردی برتر شناخته شد. مادربرد X79-UD3 گیگابایت با وجود قیمت کمی که دارد از چینش 4 کارت گرافیکه (SLI) کارت های  انویدیا پشتیبانی می کند. در حالی که در مادربردهای هم رده اش تنها چینش 3 کارت گرافیکه انتظار می رود. قبل از این هم این محصول از سوی وب سایت های معتبر دیگری مانند Anandtech.com هم به عنوان پیشنهاد خرید مطرح شده بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ASUS AUTOMOBILI LAMBORGHINI Eee PC VX6S

همیشه محصولات لوکس طرفداران خاص خود را داشته است و داشتن یک محصول لوکس آروزی بسیاری از انسان ها می باشد

                                            حتماً ادامه مطلب رو ببینین


ادامه مطلب


intel_core_i7_2600k

اینتل هفت پردازنده جدید خود را معرفی کرده که سه عدد از آنها برای کامپیوترهای شخصی و چهار عدد دیگر برای لپ تاپ ها تولید خواهند شد. سه مدل مخصوص کامپیوترهای شخصی شامل i5-2550K، i5-2450P و i5-2380P است که به ترتیب دارای فرکانس کاری 3.2، 3.3 و 3.1 گیگاهرتز هستند. پردازنده i5-2550K دارای شش مگابایت حافظه نهان از نوع L3 و چهار رشته پردازشی با توان مصرفی 95 وات است. قیمت سه پردازنده جدید اینتل به ترتیب 195، 225 و 177 دلار تعیین گردیده است. اما چهار پردازنده جدید برای لپ تاپ و نت بوک ها شامل B815، B720، 867 و 797 از سری Celeron می شود. پردازنده Celeron B815 دارای دو هسته و دو رشته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و دو مگابایت حافظه نهان از نوع L3 است که با قیمت 86 دلار در اختیار تولید کنندگان لپ تاپ و نت بوک قرار خواهد گرفت. پردازنده Celeron B720 نیز از یک هسته با فرکانس 1.7 و یک مگابایت حافظه نهان از نوع L3 برخوردار است که قیمت آن را به 70 دلار می رساند. دو پردازنده دیگر از نوع ULV با مصرف توان فوق العاده پایین هستند. سلرون 797 دارای یک هسته با فرکانس 1.4 و یک مگابایت حافظه نهان L3 است که با 107 دلار وارد بازار خواهد شد. اما چهارمین محصول از خانوده سلرون، پردازنده 867 با فرکانس 1.3 گیگاهرت برای دو هسته همراه با دو مگابایت حافظه نهان L3 است که برچسب قیمتی برابر 134 دلار را به ارمغان آورده است. هر هفت پردازنده جدید اینتل از خانواده پردازنده های  Ivy Bridge هستند.


ادامه مطلب


cooler_master_gx_lite_psu

کولر مستر در سال جدید میلادی از پاورهای سری GX Lite  پرده برداری کرد. این سری که دارای مدلهای500W, 600W  و 700W هستند در گستره پاورهای تولیدی کولر مستر بین دو سری GX و Extreme خواهند بود که مناسب برای سیستم های متوسط mid-ange و بالا تر از آن خواهند بود . این پاورها مانند پاورهای سری GX دارای تک شاخه  پرقدرت +12 ولت خواهند بود که نیاز هر سیستمی ،از جمله تغذیه هر نوع کارت گرافیک حتی در حالت دو گانه  SLI یا Crossfire  را تامین می نمایند. قابل ذکر است طراحی این  پاورها بگونه ایی است که تحمل و مقاومت بالایی در مقابل  هر گونه اعمال  بار اضافی دارند. استفاده از فن هوشمند  و ساکت 120 میلی متری که دارای کنترلر داخلی است علاوه بر تولید شدت جریان هوای مناسب جهت خنک کردن پاور بی صدا نیز عمل می نماید، راندمان بالای 88 درصد پاور و کیله قطعات باعث شده است که  مقدار کمتری از تبدیلات به صورت گرما هدر رود. داشتن فن 120 میلی متر و راندمان بالا تنها مزیتهای این سری از پاورها نبوده بلکه استفاده از فیلتر های دو لایه EMI باعث کاهش نویز و حفاظت بیشتر شده است. استفاده از کنترلر Active PFC/PWM در سری پاورهای GX Lite راندمان PFC  بالای 99 درصد را ایجاد کرده و به خاطر به کار گیری  خازنهای عظیم الجثه، hold up time آن کمتر از 17 میلی ثانیه بوده و درنتیجه پاور عملکرد و رفتار  خیلی بهتری در  پیک لودها خواهد داشت. کولر مستر  به صورت زیرکانه ایی توانسته است با استفاده از ترانسفورماتورهای با راندمان بالا، تلفات را بر روی شاخه   5Vاستند بای بحداقل برساند  و همچنین سیستم، بی درنگ قادر به روشن و آماده شدن درحالت power on / sleep را داشته باشد. استفاده از  سیستم های محافظتی چندگانه از جمله OVP محافظت در برابر افزایش ولتاژ نسبت به ولتاژ استاندارد،OPP محافظت در برابر افزایش توان نسبت به استاندارد تعیین شده و محافظت در برابر هر گونه اتصال کوتاهیSCP کل رایانه را دربرابر خطرات ذکر شده بیمه خواهد کرد؛ سری  GX Lite ازسری پاورهای کولر مستر برای کاربرانی که  به پاوری با قیمت و کیفیتی مناسب نیاز دارند مناسب خواهد بود و بزودی توسط دریا کامپیوتر عرضه و گارانتی خواهد شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

 

توليد جديدترين LCD هفتاد اينچي جهت مصارف تجاري توسط شارپ

sharp pn-e702.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

lesance BTO GSN721GW

شرکت Lesance در کشور ژاپن سازنده لپ تاپ های سفارشی است که از بهترین کیفیت و جدیدترین قطعات در لپ تاپ های خود استفاده می کند. جدیدترین محصول Lesance به ادعای خود، یک جایگزین مناسب برای سیستم های دسکتاپ های قدرتمند خواهد بود و هدف از ساخت آن، فراهم آوردن یک لپ تاپ سریع و قدرتمند است. لپ تاپ از سری Type-GX‌بوده و مجهز به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GT 630M است. صفحه نمایش 17 اینچی آن از وضوح تصویر 1080*1920 پشتیبانی می کند و در کنار حافظه گرافیکی 1 گیگابایتی از نوع GDDR3 به همراه 144 هسته پردازشی CUDA، یک گزینه مناسب برای گیمرها نیز خواهد بود. پردازنده Type-GX، مدل چهار هسته ای Core i7-2670QM با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز همراه با 6 مگابایت حافظه نهان است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم DDR3 با فرکانس 1333 (دو ماژول 4 گیگابایتی) قدرت لازم برای پردازش را تامین خواهد کرد. درایو سالید 120 گیگابایتی Intel 510، بلوری رام، شبکه بیسیم b/g/n، کارت شبکه گیگابیتی و پورتهای USB 3.0 از دیگر امکانات لپ تاپ BTO GSN721GW هستند. این محصول همراه با ویندوز 7 نسخه 64 بیتی Home Premium با وزن 2.99 کیلوگرم، به قیمت 1320 دلار به فروش خواهد رسید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ارايه سيم‌كارت به تمام دانش آموزان در سال آینده

هشتاد و یکمین شماره مجله تلفن همراه از موبایل دارشدن دانش آموزان ازسال آینده خبر داد و اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش و شرکت ارتباطات سیار ایران با امضای تفاهمنامه ای به منظور استفاده از فناوری های نوین ارتباطی توافق کرده اند که برای سال تحصیلی آینده 12 میلیون سیمکارت ویژه دانش آموزان توزیع کنند.
به گزارش موبنا این شماره از مجله تلفن همراه با انتشاراین مطلب اعلام کرده که قرار است این نوع سیمکارت از سال آینده به تدریج در نظام آموزشی کشور استفاده شود.
همچنین مجله تلفن همراه در این شماره خود از پوشش سراسری تالیا درنوروز سال 91 در کشورخبر داد و اعلام کرده با توافق مدیریت شرکت تعاونی اسلامی مجتمع رفسنجان با مدیریت شرکت معظم مبین، قرار است تالیا با تغییرات چشمگیری در خدمات رسانی و گسترش پوشش این شبکه، طی هفته های آینده مواجه شود.
درهمین حال خدمات اول پشتیبان 45 میلیون ایرانی، معرفی چند گوشی ساده با امکانات خوب، شباهت استیو جابز و حافظ و کالای چینی، به نام ایرانی از دیگر مطالب مندرج در این شماره مجله تلفن همراه است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

   اينترنت 20 مگابيتي با حضور اپراتور چهارم

 

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/prtwr4.jpeg

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

sapphire hd 7950 3gb


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

Sanwa SKB-WL16BK

شرکت ژاپنی Sanwa برای حل مشکل اسمارت فونها و تبلت ها در تایپ و استفاده از نرم افزارها، یک صفحه کلید بیسیم همراه با کلید های Qwerty‌ به نام SKB-WL16BK تولید کرده است. این محصول از 76 کلید Qwerty، کلید های مولتی مدیا، یک D-pad به عنوان کلیدهای جهت در صفحه کلید، کلید شستی دو محوره (2axis) و دو کلید دیگر به عنوان کلیک راست و چپ ماوس برخوردار است تا سرعت عمل خود را در استفاده از اسمارت فون و تبلت افزایش دهید. ابعاد صفحه کلید SKB-WL16BK ابعادی برابر با طول، عرض و ضخامت به ترتیب 145، 90 و 28 میلیمتر است و از دو باتری AA برای تامین توان بهره می برد. وزن صفحه کلید، 168 گرم است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. قیمت این محصول جالب و کاربردی، 174.3 دلار تعیین گردیده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

corsair modular cables

 

اگر منبع تغذیه شما از نوع مدولار بوده و همچنین کیس شما از قابلیت مدیریت کابلکشی پشتیبانی می کند، مطمئنا با عدم انعطاف پذیری و طول کم کابلها مشکل داشته اید. به طور معمول طول کابلهای منبع تغذیه کوتاه و همچنین ضخیم هستند که در هدایت آنها در سیستم مدیریت کابلکشی مشکلاتی به وجود می آورند. کمپانی Corsair برای حل این مشکل، کابلهای مخصوص مدولار را با طول بیشتر، قابلیت انعطاف پذیری و ضخامت بسیار کمتر از کابلهای معمول تولید کرده است. این کابلها به رنگ قرمز و کانکتورها نیز به رنگ مشکی هستند تا چهره ای متفاوت به کیس شما بدهد. کابلهای مدولار برای منبع تغذیه های سری Professional (سری HX) و Professional Gold (سری AX) و با قیمت 79.99 تا 99.99 دلار و به صورت یک پک کامل وارد بازار شده اند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

X3 اولین چهار هسته ای ال جی با سیستم عامل اندروید 4.0

lg-x3



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

گوشی خود را درست شارژ کنید

 

nokia-sustainability



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

حضور رسمی گوشی سامسونگ گالاکسی نوت در ایران

اگر در خبر ها خوانده باشید، سامسونگ اولین حضور رسمی گوشی گالاکسی نوت در ایران را با فروش ده عدد از این گوشی با پنجاه درصد تخفیف آغاز کرد. روز چهارشنبه 28 دی ماه نیز طی مراسمی، از این گوشی جدید و پر سر و صدای سامسونگ در حضور خبرنگاران، برخی نمایندگان فروش، مدیران دفتر مرکزی سامسونگ و شرکت توزیع کننده پرده برداری شد.

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب: گوشی, سامسونگ ,گالاکسی نوت در ایران , توسط P.B

nokia-lumia-900

فناوری تلفن‌های همراه روز به روز پیشرفت می‌کند. گوشی‌ها باریک‌تر، پرقدرت‌تر و محتوای آنها غنی‌تر می‌شود. اما همه اینها برای موبایل‌هایی که در سال 2012 تولید می‌شوند تنها حدس و گمان یا پیش‌بینی است. در واقع، تنها یک چیز است که قطعیت دارد؛ همه چیز در سال 2012 پرسرعت‌تر خواهد شد. پردازنده تلفن‌های همراه تا پایان سال 2012 سریعتر از گوشی‌های سال 2011 و قبل‌تر از آن خواهد بود. گوشی‌های جدید بی‌شک اطلاعات را با سرعت بیشتری دریافت و ارسال می‌کند. با وجود این، سرعت به تنهایی جالب نیست. کارهایی که می‌توان با سرعت بالا انجام داد، از اهمیت بیشتری برخوردارند. آیا واقعا مهم است که برنامه‌های نرم‌افزاری چندمیلی ثانیه سریع‌تر باز شود؟ یا بازی‌ها چند فریم بیشتر در ثانیه نمایش داده می‌شوند؟ قطعا این طور نیست.

 



ادامه مطلب