تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 3580
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


شرکت تیونینگ بلژیکی Expression Motorsport در تیونینگ خودرو های مرسدس بنز تخصص دارد.اخیرا آن های پکیجی ظاهری برای سه خودرو 2012 ML63 , کلاس E کوپه و کانورتیبل و SLK جدید ارائه کرده اند.این کیت های جدید با دریچه های بزرگ جلو و منافذ روی درب موتور به خنک شوندگی موتور کمک میکنند و اسپویلر فیبر کربنی جلو هم به چهره ی خشونت آمیز این خودرو ها می افزاید.سپر جلو همچنین LED های مخصوص روز و مه شکن هم دریافت کرده اند. سایز رینگ های در کلاس ML بیست و دو اینچ و در کلاس E و SLK بیست اینچ است. دیفیوزر فیبر کربنی عقب نیز با سر اگزوز های دوقلو ترکیب شده است

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

عدد 666 برای شما نماد چه چیزی است؟! اگر در شیطانی‌بودن این عدد هنوز هم تردیدی دارید تنها کافی است پشت فرمان این مک‌لارن قراربگیرید تا یک روز به یادماندنی را با نیروهای اهریمنی تجربه کنید!

تیونر «ویلز.اند.مور» تنها با برنامه‌ریزی مجدد ECU و تغییر سیستم اگزوز خودرو، از دل پیشرانه 3.8 لیتری V8 مک‌لارن MP4 بیش از 666 اسب‌بخار قدرت و 640 نیوتن‌متر گشتاور بیرون کشید؛ یعنی 66 واحد افزایش در قدرت و 40 واحد نیز افزایش در گشتاور. البته اگر این میزان قدرت شما را راضی نمی‌کند، تیونر پکیج 800 اسبی دیگری نیز که با تغییر توربوهای دوگانه استاندارد خودرو همراه بوده، برای شما درنظر گرفته است.

کاهش 25 میلی‌متری ارتفاع تعلیق، رینگ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب که به ترتیب با تایرهای 245 میلی‌متری و 325 میلی‌متری از نوع کانتیننتال Sport Contact 5P پوشانده شده و همچنین نقش بستن نواری مشکی رنگ با حاشیه‌های قرمز بر روی خودرو که نام تیونر آلمانی خودرو بر آن حک شده از دیگر تغییرات اعمال شده در این سوپراسپرت اهریمنی است.

ناگفته نماند که عبارت Toxique Evil را می‌توان به زهر شیطان و یا بصورت دقیق‌تر، مسموم شده بدست شیطان معنی نمود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

شرکت لند روور در نمایشگاه 2012 از رنج روور ایواکی کانورتیبل رونمایی خواهد کرد.این خودرو میتواند به عنوان نخستین SUV کامورتیبل را به خود اختصاص دهد. بدیهی است که در صورت ساخت این خودرو با مشخصات ایواکی سابق به بازار خواهد آمد.یهنی با دو حالت تک و دو دفرانسیل و با دو نوع موتور 2.0 لیتری I4 با قدرت 240 اسب بخار و موتور دیزلی 2.2 لیتری I4 با قدرت 150 اسب بخار.مهندسین شرکت لند روور میگویند که استفاده از این سقف متحرک فقط حدود 75 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه خواهد کرد. لند روور در حال حاضر 50.000 ایواکی ساخته و سفارش 60.000 عدد دیگر را هم دریافت کرده است

 

اینم یه عکس جاسوسی در لندن

 

ترجمه و گردآوری: FPS


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد