تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 3596
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


X3 اولین چهار هسته ای ال جی با سیستم عامل اندروید 4.0

lg-x3


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

Sanwa SKB-WL16BK

شرکت ژاپنی Sanwa برای حل مشکل اسمارت فونها و تبلت ها در تایپ و استفاده از نرم افزارها، یک صفحه کلید بیسیم همراه با کلید های Qwerty‌ به نام SKB-WL16BK تولید کرده است. این محصول از 76 کلید Qwerty، کلید های مولتی مدیا، یک D-pad به عنوان کلیدهای جهت در صفحه کلید، کلید شستی دو محوره (2axis) و دو کلید دیگر به عنوان کلیک راست و چپ ماوس برخوردار است تا سرعت عمل خود را در استفاده از اسمارت فون و تبلت افزایش دهید. ابعاد صفحه کلید SKB-WL16BK ابعادی برابر با طول، عرض و ضخامت به ترتیب 145، 90 و 28 میلیمتر است و از دو باتری AA برای تامین توان بهره می برد. وزن صفحه کلید، 168 گرم است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. قیمت این محصول جالب و کاربردی، 174.3 دلار تعیین گردیده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

corsair modular cables

 

اگر منبع تغذیه شما از نوع مدولار بوده و همچنین کیس شما از قابلیت مدیریت کابلکشی پشتیبانی می کند، مطمئنا با عدم انعطاف پذیری و طول کم کابلها مشکل داشته اید. به طور معمول طول کابلهای منبع تغذیه کوتاه و همچنین ضخیم هستند که در هدایت آنها در سیستم مدیریت کابلکشی مشکلاتی به وجود می آورند. کمپانی Corsair برای حل این مشکل، کابلهای مخصوص مدولار را با طول بیشتر، قابلیت انعطاف پذیری و ضخامت بسیار کمتر از کابلهای معمول تولید کرده است. این کابلها به رنگ قرمز و کانکتورها نیز به رنگ مشکی هستند تا چهره ای متفاوت به کیس شما بدهد. کابلهای مدولار برای منبع تغذیه های سری Professional (سری HX) و Professional Gold (سری AX) و با قیمت 79.99 تا 99.99 دلار و به صورت یک پک کامل وارد بازار شده اند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

حضور رسمی گوشی سامسونگ گالاکسی نوت در ایران

اگر در خبر ها خوانده باشید، سامسونگ اولین حضور رسمی گوشی گالاکسی نوت در ایران را با فروش ده عدد از این گوشی با پنجاه درصد تخفیف آغاز کرد. روز چهارشنبه 28 دی ماه نیز طی مراسمی، از این گوشی جدید و پر سر و صدای سامسونگ در حضور خبرنگاران، برخی نمایندگان فروش، مدیران دفتر مرکزی سامسونگ و شرکت توزیع کننده پرده برداری شد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب: گوشی, سامسونگ ,گالاکسی نوت در ایران , توسط P.B

nokia-lumia-900

فناوری تلفن‌های همراه روز به روز پیشرفت می‌کند. گوشی‌ها باریک‌تر، پرقدرت‌تر و محتوای آنها غنی‌تر می‌شود. اما همه اینها برای موبایل‌هایی که در سال 2012 تولید می‌شوند تنها حدس و گمان یا پیش‌بینی است. در واقع، تنها یک چیز است که قطعیت دارد؛ همه چیز در سال 2012 پرسرعت‌تر خواهد شد. پردازنده تلفن‌های همراه تا پایان سال 2012 سریعتر از گوشی‌های سال 2011 و قبل‌تر از آن خواهد بود. گوشی‌های جدید بی‌شک اطلاعات را با سرعت بیشتری دریافت و ارسال می‌کند. با وجود این، سرعت به تنهایی جالب نیست. کارهایی که می‌توان با سرعت بالا انجام داد، از اهمیت بیشتری برخوردارند. آیا واقعا مهم است که برنامه‌های نرم‌افزاری چندمیلی ثانیه سریع‌تر باز شود؟ یا بازی‌ها چند فریم بیشتر در ثانیه نمایش داده می‌شوند؟ قطعا این طور نیست.

 


ادامه مطلب


 

۵۰ موس عجیب که مانندشان را ندیده اید

سخت افزار

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. برای خواندن این متن در نارنجی شما روی آن کلیک کرده اید و اکنون در حال اسکرول به بالا و پایین هستید. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و... بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.

 

در ادامه با ما باشید تا به این ۵۰ موس جالب، غیرعادی، خلاقانه و خنده دار نگاهی بیاندازیم.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:موس,عجیب,زیبا, توسط P.B

قرار دادن یک موتور هشت سیلندر فراری 458 ایتالیا درون کوچکترین مدل ساخت فیات، کاری بود که توسط لاتزارینی دیزاین انجام شد. این موتور 4.5 لیتری تیون شده می تواند 563 اسب بخار نیرو تولید کند.

 

 

 

این در حالیست که فیات 500 استاندارد با موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر خود تنها 101 اسب بخار قدرت دارد. تغییرات در لاتزارینی 550 ایتالیا به تغییر موتور ختم نمی شود. زیرا مکان موتور و دیفرانسیل از جلو به عقب منتقل شده اند. شاسی برای نصب موتور جدید کاملا تقویت شده و البته دیگر جایی برای سرنشینان عقب باقی نمانده است.

ظاهر خودرو هم با تغییر در سپرها و هواکش بزرگ سپر جلو و نصب هواکش روی سقف و گلگیرهای پهن برای جای دادن چرخهای بزرگ و اسپویلر و باله بزرگ عقب از جنس فیبر کربن و اگزوزهای مربعی شکل بزرگ و استفاده از قطعات کربنی و کرومی تغییر یافته است.درحالیکه یک فیات 500 استاندارد تنها 15 هزار دلار قیمت دارد، برای خرید این اسباب بازی باید 550 هزار دلار به لاتزارینی پرداخت نمود. در این صورت باید به سلامت عقل خریدار هم شک کرد!

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1386برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 12 صفحه بعد