تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 3439
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

این فیس لیفت مرسدس بنز C63 که بدنه ی طلایی رنگ آن از جنس کربن است آخرین کار روسیه است.این روکش توسط شرکت Re-Styling انجام شده است.این فیس لیفت با یک چهره ی تهاجمی تر عرضه میشود و دارای کاپوت آلومینیومی , جلو پنجره ی مشبک , چراغ جلو های متفاوت با لامپ های LED , سپر عقب جدید با دیفیوزر مشکی رنگ اضافه شده و رینگ های 18 اینچی آلیاژی است. در داخل هم داشبورد جدید و متفاوت و تریم از جنس آلومینیوم تیره مشاهده میشود.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS رودستر , ایواکی آخرین خودرویی است که هامان از آن رونمایی کرده است.این پکیج شامل رینگ های 22 اینچی , افزایش کارایی و بهبود تریم داخلی است.این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. قطعات آئرودینامیکی شامل یک اسپویلر دو تکه ی جلو , باله های کناری و پهن کردن خودرو به اندازه ی 70 میلی متر در محور جلو و 80 میلی متر در محور عقب است.یک ست سیستم دوقلو از جنس فولاد ضد زنگ نیز اضافه شده است.

در بخش کارایی ( Performance ) تغییرات عبارتند از سیستم اگزوز , فیلتر هوای اسپرت و بهینه سازی سیستم ECU.برای این خودرو سه موتور قابل سفارش هستند:2.2 لیتری TDU و 2.2 لیتری ED4 با 31 اسب بخار و 65 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 271 اسب بخار قدرت و 405 نیوتن متر گشتاور.و موتور 2.2 لیتری Si4 با 38 اسب بخار و 55 نیوتن متر گشتاور اضافه.به عبارتی 278 اسب بخار و 395 نیوتن متر گشتاور.
رینگ های 22 اینچی یک تکه ی این مدل Anniversary Evo و Anniversary Evo Black line نام دارند.رینگ ها و تایر ها در جلو و عقب به ترتیب 10.5Jx22 اینچی و 295/30ZR22 هستند.یکی دیگر از رینگ های این ایواکی رینگ های سه تکه به نام Edition Race Anodized است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

پس از SLS AMG اینبار نوبت SLS AMG رودستر بود که به دست تیونر معروف یعنی هامان دستخوش تغییرات شود. این تغییرات شامل قطعات جدید آئرودینامیکی , افزایش کارایی , سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ , رینگ های 21 اینچی سبک و بهبود تریم داخلی میشود.

قسمتی از افزایش قدرت مربوط به سیستم اگزوز جدید ذکر شده و فیلتر هوای جدید است.اجزای جدید به دقت و با کمک نقشه ی جدید برای سیستم الکترونیک موتور نصب میشوند.قدرت این مدل به 636 اسب بخار و گشتاور آن به 580 نیوتن متر در دور موتور 4.850 رسیده است.شتاب اولیه 3.6 ثانیه و سقف سرعت 320 کیلومتر بر ساعت است.
سپر های جدید جایگزین شده دارای دریچه های ورود هوای بزرگتر و LED های جدیدی هستند که این دریچه های ورود هوای جدید موجب میشوند که هوای تازه ی بیشتری به موتور برسد.
موتور بر زیر درب کاپوت جدید که از جنس کربن است سوار شده است.بال عقب موجب شده که این رودستر 60 میلی متر پهن تر و 70 میلی متر طویل تر بشود.رکاب های کناری نمای طویل تر و کم ارتفاع تری به SLS رودستر میدهند و سپر عقب به همراه دیفیوزر جدید موجب افزایش گردش هوا در زیر اتومبیل میشود.
هامان یک ست رینگ یکپارچه به نام Unique Forged Anodized برای این خودرو در نظر گرفته که همان طور که در بالا ذکر شد 21 اینچی هستند.رینگ و لاستیک ها در جلو به ترتیب 9Jx21 اینچی و 245/30 ZR21 و در عقب به ترتیب 12.5Jx21 اینچی و 345/25 ZR21 هستند.همچنین ارتفاع نیز 30 میلی متر کاهش یافته است.

در نمای داخل از چرم و جیر فوق العاده استفاده شده و علاوه بر این در درب ها و کنسول از فیبر کربن قرمز استفاده شده است.پدال های جدید آلومینیومی شرایط بهتری را برای پای راننده محیا میکنند اما چیزی که در داخل توجه زیادی را به خود جلب میکند فرمان جدید است که از نو طراحی شده است.

 

منبع: Maxspeet

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

کیت جدید لوما دیزاین برای پورشه 911 کاررا S مدل 2013 هم‌اکنون آماده شده؛ این خودرو که کمپانی از آن با نام CLR9 S یاد می‌کند هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. این تیونر کاری به کار مشخصات فنی نداشته و همه تلاش خود را بر روی تغییرات ظاهری خودرو متمرکز نموده است.

رینگ‌های 20 اینچی نقره‌ای/مشکی رنگ آلومینیومی فورچ‌کاری شده ساخت خود تیونر بوده؛ این رینگ‌ها از نوع Lumma GS/R بوده که در جلو 9.4 کیلوگرمی و در عقب 11.4 کیلوگرمی هستند. تایرها نیز در جلو 245 و در عقب 305 میلی‌متری خواهند بود.

لوما همچنین از چهار خروجی اگزوز جدید به قطر 90mm بهره‌گرفته است. این سراگزوزها را همچون سایر اجزای کیت بدنه خودرو، می‌توان به صورت مجزا نیز سفارش داد.

درون کابین علاوه بر اجزای آلومینیومی که در پدال‌ها و دستگیره درب‌ها و تزیین ادوات کنسول بکار رفته است، همه تودوزی‌ها نیز تغییر یافته و جای آنها را چرم‌های قرمز رنگ به همراه چرم‌های مشکی رنگ آلکانترا گرفته که در پوشش داشبورد، روکش فرمان، کنسول مرکزی، سقف و تریم درب‌ها بصورت گسترده بکار رفته است.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

G-Power از برنامه ی خود برای BMW M5 F10M رونمایی کرد. با 80 اسب بخار اضافه این خودرو به قدرت 640 اسب بخار رسیده و 777 نیوتن متر نیز حداکثر گشتاور این خودرو است که در دور موتور 1.500 به دست می آید.با ایت تفاسیر صفر تا صد این خودرو فقط 3.9 ثانیه طول میکشد و حداکثر سرعت نیز به صورت الکتریکی روی 315 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.اما متاسفاه G-Power این خودرو را در نمایشگاه ژنو امسال ارائه نمیکند.
G-Power علاوهبر دستکاری سیستم ECU سیستم کاهش دهنده ی صدا نیز برای این خودرو نصب کرده است.علاوه بر این سیستم تعلیق جدید ( GM5-RS ) و سیستم ترمز سرامیکی نیز از دیگر تغییرات محسوب میشود. این BMW بر روی رینگ های 21 اینچی forged Silverstone RS که تولید G-Power است سوار شده است.اما نسخه ی سفیدی که در تصاویر ملاحظه میکنید دارای رینگ های Silverstone Clubsport است که آن ها هم توسط G-Power ساخته شده است.

برای دیدن عکس ادامه مطلب

 

ترجمه و گردآوری: FPS

 

منبع:مکس اسپرت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز صبح تیزری از لامبورگینی جدید به نام Unica پخش شد که در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد.و اکنون تعدادی عکس از Lamborghini Avetador J توسط وبسایت Autoforum پخش شده است.این تصاویر یک نسخه ی اسپیدستر از آونتادور را نشان میدهد که شباهت هایی به "لامبورگینی کانسپت S" که در سال 2005 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد دارد.عکسی ازنمای جلوی خودرو در دست نیست اما به نظر میرسد دو بالچه ی کوچک در جلوی راننده و مسافر قرار داشته باشد.داخل خودرو نیز به سختی تغییر یافته است و سپر جلو و عقب جدید و همچنین بال عقب نیز نصب شده اند. از این مدل فقط یک دستگاه ساخته میشود و به فروش گذاشته میشود ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست و به نظر میرسد این خودرو را برای امور خیریه به حراج گذاشته اند. یکی از این دو مدل ( Unica یا Aventador J ) در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهند آمد. http://www.irfreeup.com/di-55AW.jpghttp://www.irfreeup.com/di-LK1W.jpg


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

امروز انتظار ها به پایان رسیدو بالاخره جایگزین فراری 599 رونمایی شد! این مدل که قوی ترین فراری تاریخ است به طور رسمی در نمایشگاه ژنو (GENEVA) رونمایی خواهد شد .این ماشین از یک موتور V12 6262cc با زاویه 65 درجه قدرت میگیرد که توانایی تولید 740 CV دارد و گشتاور تولیدی 690 نیوتون متر است که 80 درصد ان از 2500rpm در دسترس است و دور موتور در 8700rpm محدود شده است ...

برای مشاهده عکس به دامه مطلب برین


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

dell_xps_13

کمپانی سازنده تجهیزات همراه Dell، اولترابوک 13 اینچی خود را از سری XPS را تولید کرده است. این محصول از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Core i5-2467M و پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Core i7-2637M بهره می برد و دارای چهار گیگابایت حافظه رم DDR3، پردازنده مجتمع اینتل HD 3000، سالید دیسک 128 یا 256 گیگابایتی است. صفحه نمایش 13 اینچی اولترا بوک دل از حداکثر وضوح تصویر 768*1366 از نوع edge-to-edge با نور پس زمینه LED پشتیبانی می کند. دو اسپیکر 1.5 وات، شبکه بی سیم WiFi، پورت شبکه گیگابیتی، بلوتوث نسخه 3.0، پورتهای USB 2.0 و USB 3.0، یک خروجی تصویری mini DisplayPort و باتری شش سلولی غیر قابل تعویض با حداکثر زمان فعالیت 8 ساعت و 53 دقیقه از دیگر امکانات XPS 13 است. قیمت اولترابوک دل از 999 دلار برای تجهیزات و سخت افزار پایه آغاز می شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B

 

فناوری PureView نوکیا چیست؟

نوکیا در اسمارت فون 808 از یک فناوری انحصاری برای ثبت تصاویر در رزولوشن بالا و با کیفیتی استثنایی بهره می برد. همانطور که می دانید نوکیا 808 به یک سنسور 41 مگاپیکسلی Carl Zeiss مجهز است و برای ثبت تصاویر در چنین رزولوشنی، نیاز به یک فناوری برای ثبت دقیق و با جزییات بیشتر عکس نیاز است. از این رو نوکیا فناوری PureView را تدارک دیده است که همان طور که از نامش پیداست، سبب ثبت تصاویری طبیعی خواهد شد. این فناوری تمامی پیکسلها را پردازش کرده و زوم لنز را در کیفیت عکاسی مختلف کنترل می کند تا حتی در زوم بالا نیز با مشکل نمایش پیکسل های تصویر مواجه نشوید و در نتیجه با تصاویری خارق العاده مواجه خواهید شد. فناوری PureView نتیجه تلاش مهندسین ارشد نوکیا در سالهای اخیر است که اکنون به نتیجه رسیده و در 808 مورد استفاده قرار گرفته است.

 

close-up-captured-with-nokia-808-pureview

حتما به ادامه مطلب برین


ادامه مطلب


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد