تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 3593
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


nokia_lumia_800

 

Lumia 800 اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون نوکیا,مرزهای جهانی را شکسته و قصد دارد در تمام نقاط دنیا نوکیا را در میان بزرگان عرصه اسمارت فون مطرح کند! لومیا 800، از بیست و ششم اکتبر 2011 معرفی گردید و فروش بسیار خوبی داشته و همچنین سود بسیاری را نصیب نوکیا کرده است. این اسمارت فون حالا قصد دارد به بازارهای کشور استرالیا راه یابد و با سه اپراتور Vodafone,Telstra وOptus  عرضه شود. اسمارت فون نوکیا با سه رنگ فیروزه ای,مشکی و صورتی در استرالیا عرضه خواهد شد. اما قسمت کوتاهی از سخنان Chris Carr ، مدیر مسئول نماینده نوکیا در استرالیا, را درباره ی سری لومیا:

"علاقه ی جوامع به لومیا,اولین محدوده ی گوشی های ویندوزفونی کمپانی نوکیا,خیلی مثبت و همراه با اشتیاق قابل توجه از سوی اپراتورها و فروشندگانی که میخواهند یک اسمارت فون واقعی را ارائه دهند بود "


ادامه مطلب


طی نشست خبری که دفتر مرکزی LG در ایران برگزار کرد، شرکت یاس به عنوان شریک تجاری جدید گوشی‌های موبایل LG معرفی شد. این جلسه با حضور نمایندگان دفتر مرکزی LG، مدیران شرکت یاس و برخی نمایندگان فروش شرکت یاس برگزار شد.

 



ادامه مطلب


thermaltake level 10 GT Call of duty

با آغاز نمایشگاه Taipei Game Show 2012، کمپانی ترمالتیک قصد رونمایی از نسخه جدید کیس Level 10 GT‌ را دارد که تا کنون با طرح و رنگهای متفاوتی تولید گردیده است. این محصول جدید بر اساس بازی پرطرفدار Call Of Duty MW3 طراحی شده و از رنگ سبز مخصوص تجهیزات جنگی به کار رفته در این بازی استفاده شده است. در بالای کیس  یک پرتاب کننده راکت و در پنل جلویی نیز  یک مسلسل شش لوله ای و در پنل کناری طرح جعبه کمکهای اولیه تعبیه شده است. مسلسل به کار رفته، دقیقا در محل نصب درایوهای 5.25 اینچی قرار می گیرد و در صورت نصب کانکتور مخصوص پاور، مسلسل شروع به چرخش خواهد کرد (شاید خشاب مسلسل پر باشد!). مشخصات سخت افزاری و قطعات قابل نصب در این کیس تغییری نسبت به نمونه های قبلی ندارد. نمایشگاه گیم تایپه تا 6 فوریه به مدت 5 روز برپا خواهد بودو شرکتهای بزرگ سخت افزاری، محصولات اختصاصی خود برای گیمرها را در این نماشگاه معرفی خواهند کرد.


ادامه مطلب


lg-a290-triple-sim-phone

 

گوشی های زیادی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت از برندهای مختلف در بازارهای جهانی موجود است اما اکنون کمپانی ال جی یک گوشی سه سیم کارته وارد میدان کرده است. ال جی روند رو به رشد و بسیار خوبی در تولید اسمارت فون داشته، اما بودجه همه کاربران برای خرید اسمارت فون مناسب نیست، بنابراین ال جی نیم نگاهی به گوشی های ارزان قیمت هم دارد.  گوشی جدید ال جی، A290 نام دارد و از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 2.2 اینچی با رزولوشن 220*176 پیکسل از نوع TFT، دوربین 1.3 مگاپیکسلی, باتری 1500mAh و ضخامت 12.95mm اشاره کرد. ال جی A290 تا پایان فوریه در اروپا با قیمت 75 یورو و بدون GPS عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب


sapphire HD 7950 Overclocked

سافایر طبق عادت همیشگی خود، کارت گرافیک های تولیدی را در نمونه های متفاوت با طراحی بورد، خنک کننده و مشخصات سخت افزاری گوناگون عرضه می کند. پس از عرضه دو مدل مرجع و اورکلاک شده کارت گرافیک Radeon HD 7950، اقدام به عرضه نمونه دیگری از این کارت گرافیک کرده است. کارت HD 7950 اورکلاک شده قبلی سافایر، مجهز به خنک کننده با دو فن بوده، اما مدل جدید تنها از یک فن بهره می برد. البته طراحی خنک کننده به طور کلی تغییر یافته است. فرکانس هسته و حافظه در کارت گرافیک مرجع HD 7950 به ترتیب به 800 و 1250 مگاهرتز رسیده تا فرکانس موثر 5.0 گیگاهرتز از نوع GDDR5 را به ارمغان آورد. هدف از طراحی این محصول، جذب کاربرانی است که قصد دارند با هزینه ای کمتر، کارت گرافیک HD 7950‌ را خریداری کنند، در راستای این هدف، سافایر از بورد آبی رنگ و یک فن در خنک کننده استفاده کرده است تا هزینه نهایی تولید به حداقل برسد. فرکانس هسته  در این محصول به 900 مگاهرتز افزایش یافته است، اما تغییری در فرکانس حافظه مشاهد نمی شود. سافایر زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک جدید خود را اعلام نکرده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

 

asg_220

شرکت مهندسی شبکه گستر، به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود، پرفروش ترین مدل از محصولات امنیتی Astaro را با امکانات کامل امنیتی، رایگان عرضه می کند. به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، نماینده انحصاری محصولات Astaro در ایران، خریداران مدل ASG-220 با اشتراک یکساله امکانات کامل امنیتی (Full Guard)، سخت افزار دستگاه را به رایگان دریافت خواهند کرد. این شرایط استثنایی فقط شامل خریداران بار اول می باشد که تا 10 اسفند ماه سال جاری سفارش خود را قطعی کرده باشند.

اشتراک یکساله Astaro Full Guard مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را در بخش های زیر فراهم می کند.

  • · امنیت شبکه (Network Security)
  • · امنیت اینترنت (Web Security)
  • · امنیت پست الکترونیکی (Email security)
  • · امنیت شبکه های بی سیم (Wireless Security)
  • · امنیت نرم افزارهای تحت وب (Web Application Security)

علاقه مندان به استفاده از این شرایط استثنایی، می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر به شماره 88658253 الي 7 تماس حاصل کنند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

gigabyte-x79-ud3-approved-award

وب سایت سخت افزاری Tom’s Hardware.com که منبعی کاملا معتبر در بررسی انواع قطعات رایانه است چندی پیش مقاله ای با عنوان "کدام مادربرد مبتنی بر چیپ ست X79 برای شما مناسب است؟" منتشر کرد. در این مقاله که 7 مادربرد مبتنی بر چیپ ست مزبور با یکدیگر مقایسه شده بودند، مادربرد X79-UD3 گیگابایت موفق به دریافت عنوان Approved شد، در واقع این مادربرد از سوی این وب سایت تایید شد. این مقایسه که در میان مادربردهایی با قیمت های 260 تا 320 دلار صورت گرفت، به بررسی کارایی کلی، ویژگی ها و فن آوری ها، توانایی در اورکلاک و قیمت این مادربردها نسبت ارزش آن ها پرداخت. سپس مادربرد X79-UD3 گیگابایت با توجه به قیمت کمتر نسبت به امکاناتش در مقایسه با دیگر مادربردها، به عنوان مادربردی برتر شناخته شد. مادربرد X79-UD3 گیگابایت با وجود قیمت کمی که دارد از چینش 4 کارت گرافیکه (SLI) کارت های  انویدیا پشتیبانی می کند. در حالی که در مادربردهای هم رده اش تنها چینش 3 کارت گرافیکه انتظار می رود. قبل از این هم این محصول از سوی وب سایت های معتبر دیگری مانند Anandtech.com هم به عنوان پیشنهاد خرید مطرح شده بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ASUS AUTOMOBILI LAMBORGHINI Eee PC VX6S

همیشه محصولات لوکس طرفداران خاص خود را داشته است و داشتن یک محصول لوکس آروزی بسیاری از انسان ها می باشد

                                            حتماً ادامه مطلب رو ببینین



ادامه مطلب


صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 صفحه بعد