تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 3598
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


intel_core_i7_2600k

اینتل هفت پردازنده جدید خود را معرفی کرده که سه عدد از آنها برای کامپیوترهای شخصی و چهار عدد دیگر برای لپ تاپ ها تولید خواهند شد. سه مدل مخصوص کامپیوترهای شخصی شامل i5-2550K، i5-2450P و i5-2380P است که به ترتیب دارای فرکانس کاری 3.2، 3.3 و 3.1 گیگاهرتز هستند. پردازنده i5-2550K دارای شش مگابایت حافظه نهان از نوع L3 و چهار رشته پردازشی با توان مصرفی 95 وات است. قیمت سه پردازنده جدید اینتل به ترتیب 195، 225 و 177 دلار تعیین گردیده است. اما چهار پردازنده جدید برای لپ تاپ و نت بوک ها شامل B815، B720، 867 و 797 از سری Celeron می شود. پردازنده Celeron B815 دارای دو هسته و دو رشته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و دو مگابایت حافظه نهان از نوع L3 است که با قیمت 86 دلار در اختیار تولید کنندگان لپ تاپ و نت بوک قرار خواهد گرفت. پردازنده Celeron B720 نیز از یک هسته با فرکانس 1.7 و یک مگابایت حافظه نهان از نوع L3 برخوردار است که قیمت آن را به 70 دلار می رساند. دو پردازنده دیگر از نوع ULV با مصرف توان فوق العاده پایین هستند. سلرون 797 دارای یک هسته با فرکانس 1.4 و یک مگابایت حافظه نهان L3 است که با 107 دلار وارد بازار خواهد شد. اما چهارمین محصول از خانوده سلرون، پردازنده 867 با فرکانس 1.3 گیگاهرت برای دو هسته همراه با دو مگابایت حافظه نهان L3 است که برچسب قیمتی برابر 134 دلار را به ارمغان آورده است. هر هفت پردازنده جدید اینتل از خانواده پردازنده های  Ivy Bridge هستند.


ادامه مطلب


cooler_master_gx_lite_psu

کولر مستر در سال جدید میلادی از پاورهای سری GX Lite  پرده برداری کرد. این سری که دارای مدلهای500W, 600W  و 700W هستند در گستره پاورهای تولیدی کولر مستر بین دو سری GX و Extreme خواهند بود که مناسب برای سیستم های متوسط mid-ange و بالا تر از آن خواهند بود . این پاورها مانند پاورهای سری GX دارای تک شاخه  پرقدرت +12 ولت خواهند بود که نیاز هر سیستمی ،از جمله تغذیه هر نوع کارت گرافیک حتی در حالت دو گانه  SLI یا Crossfire  را تامین می نمایند. قابل ذکر است طراحی این  پاورها بگونه ایی است که تحمل و مقاومت بالایی در مقابل  هر گونه اعمال  بار اضافی دارند. استفاده از فن هوشمند  و ساکت 120 میلی متری که دارای کنترلر داخلی است علاوه بر تولید شدت جریان هوای مناسب جهت خنک کردن پاور بی صدا نیز عمل می نماید، راندمان بالای 88 درصد پاور و کیله قطعات باعث شده است که  مقدار کمتری از تبدیلات به صورت گرما هدر رود. داشتن فن 120 میلی متر و راندمان بالا تنها مزیتهای این سری از پاورها نبوده بلکه استفاده از فیلتر های دو لایه EMI باعث کاهش نویز و حفاظت بیشتر شده است. استفاده از کنترلر Active PFC/PWM در سری پاورهای GX Lite راندمان PFC  بالای 99 درصد را ایجاد کرده و به خاطر به کار گیری  خازنهای عظیم الجثه، hold up time آن کمتر از 17 میلی ثانیه بوده و درنتیجه پاور عملکرد و رفتار  خیلی بهتری در  پیک لودها خواهد داشت. کولر مستر  به صورت زیرکانه ایی توانسته است با استفاده از ترانسفورماتورهای با راندمان بالا، تلفات را بر روی شاخه   5Vاستند بای بحداقل برساند  و همچنین سیستم، بی درنگ قادر به روشن و آماده شدن درحالت power on / sleep را داشته باشد. استفاده از  سیستم های محافظتی چندگانه از جمله OVP محافظت در برابر افزایش ولتاژ نسبت به ولتاژ استاندارد،OPP محافظت در برابر افزایش توان نسبت به استاندارد تعیین شده و محافظت در برابر هر گونه اتصال کوتاهیSCP کل رایانه را دربرابر خطرات ذکر شده بیمه خواهد کرد؛ سری  GX Lite ازسری پاورهای کولر مستر برای کاربرانی که  به پاوری با قیمت و کیفیتی مناسب نیاز دارند مناسب خواهد بود و بزودی توسط دریا کامپیوتر عرضه و گارانتی خواهد شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

lesance BTO GSN721GW

شرکت Lesance در کشور ژاپن سازنده لپ تاپ های سفارشی است که از بهترین کیفیت و جدیدترین قطعات در لپ تاپ های خود استفاده می کند. جدیدترین محصول Lesance به ادعای خود، یک جایگزین مناسب برای سیستم های دسکتاپ های قدرتمند خواهد بود و هدف از ساخت آن، فراهم آوردن یک لپ تاپ سریع و قدرتمند است. لپ تاپ از سری Type-GX‌بوده و مجهز به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GT 630M است. صفحه نمایش 17 اینچی آن از وضوح تصویر 1080*1920 پشتیبانی می کند و در کنار حافظه گرافیکی 1 گیگابایتی از نوع GDDR3 به همراه 144 هسته پردازشی CUDA، یک گزینه مناسب برای گیمرها نیز خواهد بود. پردازنده Type-GX، مدل چهار هسته ای Core i7-2670QM با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز همراه با 6 مگابایت حافظه نهان است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم DDR3 با فرکانس 1333 (دو ماژول 4 گیگابایتی) قدرت لازم برای پردازش را تامین خواهد کرد. درایو سالید 120 گیگابایتی Intel 510، بلوری رام، شبکه بیسیم b/g/n، کارت شبکه گیگابیتی و پورتهای USB 3.0 از دیگر امکانات لپ تاپ BTO GSN721GW هستند. این محصول همراه با ویندوز 7 نسخه 64 بیتی Home Premium با وزن 2.99 کیلوگرم، به قیمت 1320 دلار به فروش خواهد رسید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

 

توليد جديدترين LCD هفتاد اينچي جهت مصارف تجاري توسط شارپ

sharp pn-e702.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

ارايه سيم‌كارت به تمام دانش آموزان در سال آینده

هشتاد و یکمین شماره مجله تلفن همراه از موبایل دارشدن دانش آموزان ازسال آینده خبر داد و اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش و شرکت ارتباطات سیار ایران با امضای تفاهمنامه ای به منظور استفاده از فناوری های نوین ارتباطی توافق کرده اند که برای سال تحصیلی آینده 12 میلیون سیمکارت ویژه دانش آموزان توزیع کنند.
به گزارش موبنا این شماره از مجله تلفن همراه با انتشاراین مطلب اعلام کرده که قرار است این نوع سیمکارت از سال آینده به تدریج در نظام آموزشی کشور استفاده شود.
همچنین مجله تلفن همراه در این شماره خود از پوشش سراسری تالیا درنوروز سال 91 در کشورخبر داد و اعلام کرده با توافق مدیریت شرکت تعاونی اسلامی مجتمع رفسنجان با مدیریت شرکت معظم مبین، قرار است تالیا با تغییرات چشمگیری در خدمات رسانی و گسترش پوشش این شبکه، طی هفته های آینده مواجه شود.
درهمین حال خدمات اول پشتیبان 45 میلیون ایرانی، معرفی چند گوشی ساده با امکانات خوب، شباهت استیو جابز و حافظ و کالای چینی، به نام ایرانی از دیگر مطالب مندرج در این شماره مجله تلفن همراه است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

   اينترنت 20 مگابيتي با حضور اپراتور چهارم

 

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/prtwr4.jpeg

 

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

sapphire hd 7950 3gb



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

گوشی خود را درست شارژ کنید

 

nokia-sustainability



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 12 صفحه بعد