تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 3664
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


 

در نشست خبری که به منظور معرفی پارس سامتل نماینده جدید سامسونگ در هتل هما برگزار شد، جناب آقای پارک مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس در ایران با خیر مقدم از حضور خبرنگاران در این نشست، خبر از رتبه اول سهم تلفن های هوشمند سامسونگ در بازار ایران داده و سپس به معرفی پارس سامتل به عنوان نماینده رسمی گوشی های این شرکت پرداختند.

 


سپس جناب آقای بهروز شریف رئیس هئیت مدیره پارس سامتل ادامه سخن را در دست گرفتند و ضمن یادآوری سختی های تحقق حضور این شرکت در بازار به عنوان نماینده سامسونگ، از تلاش تمامی همکاران خود قدردانی کردند.

 

 

بعد از صحبت های این دو عزیز نوبت به جناب آقای شروین فریگام مدیر عامل پارس سامتل رسید. ایشان با ارائه استراتژی جدید این شرکت در عرضه گوشی های سامسونگ به مسئله عرضه تلفنی و اینترنتی به مشتریان در کنار عرضه عمده به فروشندگان اشاره نمودند و هدف از این فرایند را جلوگیری از واسطه گری و عدم افزایش قیمت تمام شده برای کاربران دانستند.

 

 


ایشان همچنین با ذکر این مسئله که با توجه به تصمیمات جدید سامسونگ خبر از عرضه گوشی های این شرکت تحت عنوان گارانتی سامسونگ دادند. مدیر عامل شرکت پارس سامتل در ادامه نشست خبری با ذکر این مسئله که مجموعه تحت مدیریت وی بیشتر بر گوشی های هوشمند سامسونگ فعالیت خواهد داشت، به ارائه سری جدید گوشی های دو سیم کارت، سری Galaxy Y، و Wave 3  شامل Wave M، Wave Y و Wave 578 که توزیع آن در انحصار این شرکت است اشاره نمودند. در انتهای این نشست خبری نیز جناب آقای فریگام به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B